امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

از استخدام نیروی خارج از استان جلوگیری شود

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد،امام جمعه اهواز ونماینده ولی فقیه در استان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت : مسئولین باید خود را آماده کنند برای زائران ایران اسلامی،مخصوصا در استان ما که دو مرز فعال است .ما هم باید بعنوان میزبان خود را مهیا کنیم امسال باشکوه تر از سال قبل استقبال کنیم.

وی در مورد اشتغال جوانان استان افزود : در خصوص مسئله ی اشتغال باید بستر سازی برای اشتغال آسان جوانان فراهم شود و از بکارگیری نیروهای غیربومی در کارهای خوزستان اجتناب شود و زمینه برای بکارگیری جوانان خوزستانی برای تمام ظرفیت های کاری در استان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه همچنین در بخشی از سخنانش به مسئله سیلاب اخیر اشاره کرد و گفت: در بحث پسا سیل زحماتی انجام شده از سوی دولت و مخصوصا نیروهای جهادی که تشکر میکنم از آنان، اما باید خدمت رسانی ها بیشتر شود و خود را آماده کنیم برای ترسالی امسال چراکه باران های زیادی در پیش داریم،آب ها درکانال های سیل بند را هدایت کنیم بسمت نقاط کانونی گرد و غبار چراکه با این حرکت یک مدیریت سیل انجام میگیرد.

حجت الاسلام موسوی فرد همچنین در بخشی از سخنانش تاکید کرد : باید به یکسری روستاها و زمین ها توجه بیشتری کرد و همچنان میشود از ظرفیت نیروهای مسلح استفاده کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=17704

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *