امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷

استقلال ملاثانی در لیگ دسته یک فوتبال شگفتی ساز خواهد شد

jonoobfardanews.ir
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: به هواداران استقلال ملاثانی و مردم استان خوزستان قول می دهم که اگر از استقلال ملاثانی حمایت شود سال آینده سال شگفتی این تیم خواهد بود.
به گزارش جنوب فردا ابراهیم اشکش مدیرفنی استقلال ملاثانی در حاشیه مراسم قرعه کشی فینال لیگ دسته دوم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : امیدوارم بازی فینال بازی خوب و زیبایی باشد از مسئولین کمیته مسابقات علی الخصوص از مهرداد شفیعی راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم بابت زحمات و تلاش هایشان تشکر ویژه ای می کنم.
اشکش افزود: جا دارد به صعودمان به لیگ یک و فینال مسابقات لیگ دسته دوم اشاره کنم تیم ما در اولین سال حضورش در لیگ دسته دوم به واسطه وجود بازیکنان با کیفیت و کادرفنی باتجربه و زحمات عبدالرضا حمیدی که با تمام وجود در مقابل مشکلات تیم ایستاد، موفق شد به لیگ دسته اول صعود کند.
مدیرفنی استقلال ملاثانی ادامه داد: آن چیزی که از مسئولان استانی و محلی شنیدم عزم ما برای شرکت در مسابقات جذب شده است در این بین با چند بازیکن خوب مذاکراتی را داشته ایم تا در صورت توافق به جمع‌مان اضافه کنیم.
وی اضافه کرد: با نظر داریوش هرمزی سرمربی تیم شاکله اصلی تیم مان را حفظ خواهیم کرد.
اشکش بیان داشت : ما چشم به انتظار مساعدت مسئولان استانی هستیم که اگر حمایت های استاندار و نمایندگان‌مان در مجلس شورای اسلامی نباشد کارمان سخت خواهد شد. کار فراتر از شهرستان ملاثانی است و باید مسئولان استانی کمک حال استقلال ملاثانی باشند که در نهایت به شور و خوشحالی مردم ملاثانی و استان خوزستان ختم شود.
مدیرفنی استقلال ملاثانی گفت : به هواداران استقلال ملاثانی و مردم استان خوزستان قول می دهم که اگر از استقلال ملاثانی حمایت شود سال آینده سال شگفتی این تیم خواهد بود.
اشکش اظهار کرد : با اینکه فصل گذشته قراردادهای ما محدود بود اما با تلاش های عبدالرضا حمیدی کلیه مطالبات بازیکنان پرداخته شده است اما در بحث پاداش با توجه به قولی که مسئولان داده اند چشم به انتظار تحقق وعده های آنان هستیم تا با روحیه مضاعف برای انجام بازی فینال مسابقات آماده شویم و در نهایت بتوانیم با برتری در بازی فینال جشن قهرمانی را برپا کرده و تقدیم مردم خوب و عاشق فوتبال ملاثانی کنیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=23360

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *