امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۴

امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر:ذره ای از حقوق کارگران شهرداری کوتاه نخواهم آمد

jonoobfardanews.ir
سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی گفت: نسخه علاج مشكلات كشور در روحیه و مدیریت جهادی مهمترین پیام رزمایش بازدارنده و امنیت آفرین است/ برنامه ریزی برای بهبود معیشت و امنیت شغلی کارگران شهرداری ضروری است/ذره ای از حقوق کارگران شهرداری کوتاه نخواهم آمد

سید سلمان هاشمی امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز وفات حضرت ‌ام البنین(سلام الله علیها)؛اظهار کرد: سیزده جمادى الثانى سالروز وفات حضرت ‌ام البنین(سلام الله علیها) به ‌عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذارى شده است. عشق و محبت به ولایت و امامت با جان حضرت ام البنین(سلام الله علیها) آمیخته بود. او امیرالمؤمنین (علیه السلام) را نه تنها به‌ عنوان همسر، بلکه به‌ عنوان برادر رسول خدا صلى الله علیه و آله وسلم و حجت و ولیّ خدا در میان مردم مى‌دید و با همین دید و منظر به فرزندان معصوم او مى‌نگریست.

خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی با اشاره به پیام های دو هفته رزمایش بازدارنده و امنیت آفرین‌؛عنوان کرد: از آغاز نیمه دوم دی ماه تا امروز ایران و جهان شاهد سریالی از رزمایش ‌های متنوع ارتش سرافراز و سپاه مقتدر ایران اسلامی بوده و هست، شاید این برای اولین‌ بار بود که چندین همایش متنوع و همزمان توسط دو نیروی مقتدر سپاه و ارتش با کیفیت خاص و مختصات منحصر به فرد انجام می‌شد.درست است که در این رزمایش ‌های متعدد، انواع سلاح ‌های آبی، خاکی، هوایی و ترکیبی بکار گرفته شد اما جلوه اصلی و تمرکز آن بیش از هرچیز بر موشک و پهپاد بود.

وی افزود: این رزمایش‌ های دو هفته ‌ای و ترکیبی و مبتکرانه که مبتنی بر خلاقیت و استعدادهای بومی، پیام‌ های زیادی را با خود به همراه دارد: اول این‌که؛ برخلاف جیغ بنفش معاندان و جاهلان و دوگانه ‌سازان فرصت‌ طلب، این رزمایش در راستای تأمین معیشت و زندگی آرام برای مردم است، با امنیت است که رونق اقتصادی و تولید و توزیع را موجب می‌شود و شکوفایی اقتصادی و علمی را به بار می‌آورد.

هاشمی با بیان اینکه این نمایش قدرت، علاوه بر این‌که ارعاب ‌بخش دشمن است اطمینان ‌بخش دوستان نیز است؛گفت: حامیان منطقه ‌ای ما در جبهه مقاومت اکنون دو نوع‌ اعتماد به ایران دارند:یک : ایران حامیان و دوستان خودش را تنها نمی‌گذارد. دوم این‌که: جبهه مقاومت به‌ خوبی درمی‌یابد که ایران توانمندتر از گذشته و مقتدرتر از قبل با دستی پُر و نیرویی مستعد، آماده پیکار با دشمنان مقاومت است.

امام جمعه شهرک طالقانی ادامه داد: این رزمایش حاوی پیام‌های متعدد دیگری نیز است؛ پیام آزمایش و تست قدرت دفاعی و رفع موانع احتمالی، پیام تولید دانش بومی و ترویج علم جهت‌ دار و مبتکر پرور، پیام آرامش به مردم ایران و خنثی‌سازی جنگ روانی دشمن، پیام وحدت ارتش و سپاه و بسیج در معرکه دفاع از دشمن، پیام این‌که نسخه علاج مشکلات کشور در روحیه جهادی و مدیریت جهادی است.

سید سلمان هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: *گروه ۱۶ نفره لایروبی شهرداری بندر ماهشهر از عدم ثبات و امنیت شغلی خود گله مند هستند. برنامه ریزی برای بهبود معیشت و امنیت شغلی کارگران شهرداری ضروری است.بنده ذره ای از حقوق کارگران شهرداری کوتاه نخواهم آمد. مسؤولان شهرداری و اعضای شورای شهر به این قضیه ورود کنند و این مشکل را به صورت جدّی حل وفصل نمایند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26772

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *