امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور :

با تمام توان برای رفع مشکلات تولید در گروه ملی تلاش خواهیم کرد

jonoobfardanews.ir
دکتر زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در بازدید سرزده از شرکت گروه ملی فولاد ایران ضمن اعلام حمایت از این شرکت خوزستانی گفت : تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات تولید در گروه ملی بکار خواهیم گرفت.

به گزارش جنوب فردا مورخ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ دکتر زالی معاون وزیر صمت و دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور به همراه چند تن از مدیران و روسای صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با مدیران ارشد گروه ملی دیدار نمودند.

در ابتدای جلسه آقای دکتر جنتی معاون برنامه ریزی و توسعه ضمن خیر مقدم به میهمانان محترم به بیان گزارش کاملی از فعالیتهای اخیر و مشکلات پیش روی گروه ملی پرداخت.

دکتر زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اظهار کرد مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری ، دولت عزمی جدی برای حمایت از تولید داخلی کشور دارد. ایشان متعهد گردید که با تمام توان در رفع مشکلات، حامی شرکت و پرسنل گروه ملی است و خود را از بدنه این شرکت جدا نمی داند.

در ادامه آقای مهندس محمدی معاون بازرگانی و جانشین مدیرعامل با بیان این موضوع که گروه ملی یکی از اولین بنگاه های صنعتی کشور است که به دلیل تنوع تولید مقاطع فولادی جایگاه ویژه‌ای در مارکتینگ فولاد کشور دارد، خواستار حمایت وزارت صمت در راستای تسهیل تهیه مواد اولیه کارخانجات و اخذ کارت بازرگانی این بنگاه اقتصادی شد.

در پایان دکتر زالی خاطر نشان کرد که در جهت حمایت تولید داخلی با تمام توان تا حصول نتیجه مطلوب در کنار این شرکت و پرسنل آن است.

ضمنا دکتر زالی و هیات همراه به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران ارشد شرکت در بدو ورود از کارخانه‌های نورد کوثر ، لوله سازی و نورد میلگرد و مفتول بازدید بعمل آوردند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=24909

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *