امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰

بهره برداری از سه بیمارستان در بهبهان ، باغملک و الوار گرمسیری

jonoobfardanews.ir
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان از بهره برداری سه بیمارستان در شهرهای بهبهان ، باغملک و الوار گرمسیری خبر داد.

به گزارش جنوب فردا غلامرضا شریعتی روز سه‌شنبه در حاشیه بهره‌برداری از ۴۸ پروژه عمرانی، بهداشتی درمانی در خوزستان همزمان با ۱۶۴ پروژه دیگر در برخی نقاط کشور، که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید، بیان کرد:

 سه بیمارستان باغملک، بهبهان و الوار گرمسیری که کار احداث آنها به پایان رسیده به زودی با حضور رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس بهره‌برداری می‌شوند.

وی گفت: بهره برداری از  این سه بیمارستان منشا خدمات بهتر و ارزشمندتری برای مردم خوزستان، و افتخار دیگری برای مدافعان سلامت این استان است.

استاندار خوزستان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های بهداشت و درمان در حوزه سلامت خوزستان افزود: مجاهدان حوزه سلامت خوزستان در ۶ ماه گذشته علاوه بر مبارزه با ویروس کرونا، و تلاش در جهت ارتقای سلامت جامعه و حفظ جان شهروندان، با تلاش شبانه‌روزی خود از توسعه، آبادانی و تجهیز مراکز حوزه سلامت استان غافل نشدند.

وی ادامه داد: زیربنای این ۴۸ پروژه بهداشتی بیش از ۳۵ هزار مترمربع با ۲۳۸ تخت ویژه و بیمارستانی در سطح خوزستان بود که با اعتبار یک هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

شریعتی افزود: زیربنای کل پروژه‌های افتتاح شده در حوزه سلامت کشور ۴۸ هزار مترمربع بود که ۳۵ هزار مترمربع از آن متعلق به خوزستان است که جا دارد از زحمات مجاهدان حوزه سلامت، پزشکان، پرستاران و افرادی که در حوزه بهداشت کار می‌کنند تشکر کنم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=23201

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *