امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۱

شناسه خبر:

تلاش های نظامت سلامت در چند روز اخیر از افتخارات ۴۱ سال بعد از انقلاب است

jonoobfardanews.ir
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: برخی کشورها که ادعای توسعه یافتگی و پیشرفت سر می‌دادند ، مقابل ویروس کرونا مستاصل شده و برای کمک ، دست گدایی به سمت کشورهای دیگر دراز کرده اند اما نظام پزشکی ایران در این روزهای سخت خوش درخشید.

به گزارش جنوب فردا به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز شنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از بخش‌های سی‌تی‌اسکن و آی‌سی‌یو بیمارستان رازی اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: نظام سلامت در این روزها در سراسر کشور و به ویژه در استان خوزستان به خوبی درخشیدند و این از افتخارات است که در طول ۴۱ سال در حوزه پزشکی به دست آورده‌ایم.

وی افزود: ایران در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، از کمترین امکانات پزشکی برخوردار بود و نیازهای خود را به ناچار از کشورهای همسایه تامین می‌کرد اما اکنون در علم پزشکی جزو کشورهای مطرح منطقه به شمار می‌رویم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: مدیریت خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این هفته ها عملکرد قابل قبولی داشتند و بی شک بهره‌برداری از بخش‌های جدید سی‌تی‌اسکن و آی‌سی‌یو بیمارستان رازی می تواند بخش عمده ای از نیاز بیماران استان را پاسخگو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: همچنین بهره‌برداری از مجموعه اکسیژن ساز در این بیمارستان یکی دیگر از اقدامات ارزشمند برای شتاب بخشی به درمان بیماران مبتلا و رفع کمبودهای این حوزه است که جا دارد از تمامی کارکنان بیمارستان رازی صمیمانه قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: امسال در حالی که بسیاری از مردم در کنار خانواده‌های خود بودند این تلاشگران(کادر درمانی) شبانه روز برای خدمت به مردم در بیمارستان حضور داشتند و حماسه ای دیگر آفریدند.

بهره‌برداری از بخش‌های سی‌تی‌اسکن و آی‌سی‌یو بیمارستان رازی اهواز برای سرعت بخشی و رسیدگی بهتر به بیماران کرونایی و تنفسی، روز شنبه با حضور جمعی استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

بیمارستان رازی اهواز به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته است.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور جهان سرایت کرده است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=21676

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *