امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸

در 4 ماهه نخست امسال صورت گرفت

تولید بیش از ۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در نیروگاه رامین اهواز

jonoobfardanews.ir
در چهارماهه نخست امسال بیش از 2 میلیارد و 719 میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در نیروگاه رامین اهواز تولید شده است.

به گزارش جنوب فردا به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین ، در چهارماهه نخست امسال بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در نیروگاه رامین اهواز تولید شده است.

خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز با اعلام این خبر گفت: تأمین برق پایدار و خدمت رسانی مستمر به مردم رسالت ما است و همواره همه ی تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه های تولیدی خود بکار می گیریم تا در این خدمت بزرگ به مردم عزیز خوزستان و کشورمان سربلند باشیم.

محمدی مهمترین برنامه راهبردی و عملیاتی نیروگاه رامین اهواز را تولید حداکثری انرژی حیاتی برق در تابستان و ایام پیک مصرف برق امسال عنوان نمود و تولید ۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون و ۶۲ هزار کیلووات ساعت برق را حاصل تلاشهای متخصصین این نیروگاه در سختترین شرایط کاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیز گرمای طاقت فرسای خوزستان ذکر کرد.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز متوسط تولید لحظه ای این نیروگاه در ۴ ماهه نخست سال جاری را ۲۳۰مگاوات ساعت و ساعت کارکرد واحدهای تولیدی آنرا در این مدت زمان ۱۲ هزار و ۵۶۷ ساعت اعلام نمود.

گفتنی است نیروگاه رامین اهواز با  ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور و تأمین کننده بیش از ۴۰ درصد برق استان خوزستان می باشد و نقش مهمی را در تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور  ایفاء می کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=22958

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *