امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱

شناسه خبر:

رضا میرزاده به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج خورستان انتخاب شد

jonoobfardanews.ir
در جلسه ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) و جمعی از مسئولین و فرماندهان سپاه استان رضامیرزاده برای مدت ۲ سال به عنوان رییس مجمع عالی بسیج خوزستان انتخاب شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان روز سه شنبه در حاشیه مجمع فوق العاده بسیجیان استان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال ۱۳۹۴ ریاست مجمع عالی بسیج استان برعهده حجت الاسلام حاجتی بود که در این جلسه که به ریاست فرمانده سپاه ولیعصر برگزار شد، ریاست جدید این مجمع انتخاب و رضامیرزاده برای مدت ۲ سال جهت سکان‌داری این مجموعه انتخاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد افزود: در این مجمع فوق‌العاده  ضمن انتخاب رئیس، ماموریت های این مجموعه نیز به روزرسانی شد که امید می رود مسئول جدید با تعامل و همفکری سایر مسئولان استان جهت ارتقای کیفیت فعالیت های این حوزه برنامه های مناسبی را در دستور داشته باشند.

خدمت به مردم از رسالت‌های اصلی بسیج است

همچنین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان  در این خصوص گفت: در این مجمع فوق العاده نمایندگانی از سراسر استان حضور داشتند و این مسئولیت مهم به شخص دیگری واگذار شد و امید است همچنان ماموریت های این بخش جهت خدمت به مردم برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور ادامه داد: خدمت به مردم یکی از رسالت های اصلی مجموعه بسیج است و وامید همانگونه که نیروهای خدمتگزار در تمام سختی ها و مشکلات در کنار مردم هستند در آینده نیز بتوانیم از حداکثر ظرفیت بسیج برای خدمت‌رسانی به مردم استان استفاده کنیم.

تعامل با نمایندگان جهت خدمت به مردم در اولویت است

همچنین رئیس مجمع عالی بسیج خوزستانگفت: مجمع  بسیج استان جزو مجمع سازمان بسیج در کشور بوده که بستری برای کمک به قوای سه گانه بخصوص قوه مقننه و مجریه در ارتباط با مسائل و مشکلات استان است.

رضا میرزاده افزود: امید است با شرایط جدید و فعالیت مجلس یازدهم و مشارکت نمایندگان استان بتوانیم در زمینه مشکلات استان گام های موثری برداریم و با ارائه راهکارهای مناسب رفع مشکلات را ممکن سازیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=23193

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *