امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸

با هدف شتاب بخشی در عملیات حفاری:

سومین دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان ملی حفاری در میدان نفتی نفت شهر استقرار یافت.

jonoobfardanews.ir
مدیر پروژه نگهداشت و افزایش تولید میدان نفتی نفت شهر در شرکت ملی حفاری ایران از استقرار سومین دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان شرکت در این موقعیت با هدف شتاب بخشی در اجرای پروژه خبر داد.

به گزارش جنوب فردا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس غلامرضا آل محمود روز پنجشنبه (۱۳ شهریورماه) گفت: پیش از این دستگاه های حفاری ۳۵ و ۸۱ فتح در این میدان مستقر و حفاری چاه های ۲۲ و ۳۱ را در دست اجرا دارند.

وی با بیان اینکه تعمیر و تکمیل چاه ۲۲ در مراحل پایان کار و چاه ۳۱ در مرحله راندن جداری دوم قرار دارد، افزود: دکل حفاری ۴۸ فتح بر روی چاه ۲۵ در حال برپایی است و تا چند روز دیگر در چرخه عملیات قرار می گیرد.

آل محمود اظهار کرد: پروژه نگهداشت و افزایش تولید میدان نفتی نفت شهر در استان کرمانشاه از پروژه های توسعه ای وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران است که در گستره عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی از سوی شرکت ملی حفاری به صورت EPD/EPC اجرا می شود.

مدیر پروژه نگهداشت و افزایش تولید میدان نفتی نفت شهر در شرکت ملی حفاری ایران گفت: این پروژه شامل حفاری یک حلقه چاه توسعه ای و چهار حلقه چاه تعمیری تکمیلی می باشد که با توجه به شرایط فیلد نفت شهر از نظر پیچیدگی مخزن، ترکیب نفت و گاز در سطح، شکستگی سازندها و تراکم گاز ، پر ریسک و انجام کار با وجود عمق کم وقت بر و نیاز به دقت عمل بالایی دارد.

گفتنی است: متخصصان مجرب شرکت ملی حفاری ایران سابقه حفاری در تمامی میادین نفتی و گازی در مناطق خشکی و دریایی کشور را به موازات ارایه خدمات فنی و مهندسی یکپارچه دارند و پیش از این چاه های توسعه ای و تکمیلی متعددی در این میدان را برای شرکت نفت مناطق مرکزی با موفقیت اجرا و به اتمام رساندند .
@nidc_pr

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=23096

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *