امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۱

شناسه خبر:

صنایع استان با بانک ها مشکل دارند و راه حل آن اقتصاد مقاومتی است

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز گفت: باید به برطرف کردن موانعی که در رونق تولید وجود دارد کمک کرد و صنایع استان و کشور با بانک‌ها مشکلات زیادی دارند که راه حل آن اقتصاد مقاومتیست و اگر موانع به وجود آمده برطرف شود، بخش عمده‌ای از شعار رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

او افزود: از همه مسئولان خواسته می‌شود تا با جدیت به این موضوع توجه کنند و در مواردی برخی از صنایع و کارخانه‌ها به دلیل پرداخت اقساط به بانک‌ها دچار مشکل هستند، اما در این بین باید همراهی لازم صورت بگیرد.

حجت الاسلامی موسوی فرد بیان داشت: کارخانه لوله سازی اهواز از عملکرد و فعالیت خوبی برخوردار است، اما با چنین معضلی رو به رو شده است.

حل مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی

امام جمعه اهواز با اشاره به اشتغال در کارخانه لوله سازی اهواز عنوان کرد: تعداد ۲ هزار نفر در این کارخانه مشغول کار هستند و اگر همکاری لازم با این کارخانه و دیگر واحد‌های تولیدی و صنعتی صورت بگیرد، مشکلات به شکل بهتری قابل حل هستند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: درست است که در مناطق حاشیه‌ای اهواز دچار محرومیت زیادی هستیم، اما نیاز است که به دیگر مناطق سفر شود و در جریان مشکلات قرار بگیریم و از همه مسئولان خواسته می‌شود که با همراهی و همکاری در رفع محرومیت‌هایی که مردم با آن‌ها روبه رو هستند گام بردارند.

او افزود: مقدمات برگزاری نماز عید سعید قربان در مصلای اهواز  انجام می‌شود و نماز این روز به امامت آیت ا… موسوی جزایری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=16963

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *