امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۵

علت کاهش شدید قیمت ویلاها در دزفول چیست؟

jonoobfardanews.ir

گزارشات مردمی حکایت از آن دارد که پس از ورود دستگاه قضا به مسئله ساخت و ساز در زمینهای کشاورزی دزفول و تغییر کاربری آنها ، اجاره باغ به گردشگردان ، احداث استخر ، احداث ساختمانهای چند طبقه ، احداث زمینهای بازی و ورزش که باعث تخریب برخی از این ویلاها با حکم دستگاه قضا شده است ، علت کاهش شدید قیمت ویلا در دزفول می باشد‌.

گفتنست مدتی می باشد با دستور رییس کل دادگستری استان هر هفته دهها باغ ویلا در اطراف دزفول به جرم زمین خواری تخریب میشوند.

این زمینها از گذشته با هدف کاشت محصولات کشاورزی واگذار شده اند ولی متاسفانه طی ۱۰ سال اخیر برخی افراد با خرید این باغ ها ، اطراف آنها را دیوار کشی کرده اند و با احداث استخر ، زمین ورزشی و ساختمانهای چند طبقه و اجاره دادن این ویلاها با مبالغی هنگفت ، عملا فعالیت کشاورزی را در منطقه مختل کرده اند.

راه اندازی موتورخانه ها برای استخرها و استفاده از حجم زیاد آب ، آن هم در شرایطی که کشاورزان واقعی برای تهیه یک قطره آب با مشکل روبرو میشوند، عملا به صنعت کشاورزی در منطقه صدمه وارد کرده است.

همچنین برخی از ساکنین بومی منطقه از ناهنجاریهای اخلاقی که برخی گردشگران در منطقه به بار می آورند ، نا راضی میباشند.

ناهنجاریهای اخلاقی که بعضا توسط گردشگران در این ویلاها رخ میدهند به حدی است که چند باری شاهد قتل در این ویلاها و یا دستگیری برخی ارازل و اوباش و عوامل فساد اخلاقی در این ویلاها و مناطق بوده ایم./جنوب فردا

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=24519

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *