امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۰

فرماندار و نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت دیدار کردند

jonoobfardanews.ir
موافقت وزیر نفت با تامین قیر شهرداریهای شهرستان،پرداخت عوارض آلایندگی ، بهسازی و روکش آسفالت جاده حومه الله اکبر( بیش از ۵۰ کیلومتر) ،ترمیم و بهسازی مدارس و خانه های بهداشت مناطق سیل زده ، تامین اعتبار ۳۸ زمین چمن مصنوعی ۵۱ طرح بهسازی روستایی و احداث بیش از ۲۰ مدرسه 

به گزارش جنوب فردا حمید سیلاوی فرماندار به همراه قاسم ساعدی نماینده مردم شهرستان دشت آزادگان با بیژن زنگنه وزیر نفت دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار فرماندار دشت آزادگان با ارایه گزارشی از وضعیت مناطق سیل زده و معضلات ومشکلات این مناطق ، با توجه به وجود چاههای نفت در این منطقه و همچنین سطح وسیع خرابی در زیر ساخت جاده ها و مناطق شهری و روستایی ، خواستار توجه ویژه این وزارتخانه به مسایل و مشکلات منطقه دشت آزادگان شد.
ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان نیز با اشاره به وسعت خرابی و از بین رفتن اکثر زیر ساخت های شهری و روستایی، راهها ،مراکز آموزشی و خانه های بهداشت از وزیر نفت خواست نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشد .
بر اساس این گزارش زنگنه وزیر نفت با تامین قیر شهرداریهای شهرستان،پرداخت عوارض آلایندگی ، بهسازی و روکش آسفالت جاده حومه الله اکبر ( بیش از ۵۰ کیلومتر ) ،ترمیم و بهسازی مدارس و خانه های بهداشت مناطق سیل زده ، تامین اعتبار ۳۸ زمین چمن مصنوعی، ۵۱ طرح اجرایی بهسازی روستایی و احداث بیش از ۲۰ مدرسه موافقت کرد.
در پایان این دیدار وزیر نفت گفت : تمام تلاش خودرا در جهت رفع مشکل شهرستان دشت آزادگان در چارچوب قوانین وزارتی وازمحل اعتبارات اموراجتماعی نفت بکار خواهم بردوبه معاونین خودتاکید می کنم ضمن سرکشی وتهیه گزارش اقداماتی جهت رفع مشکلات انجام دهند .

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=16071

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *