امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹

گزارش تصویری یادبود پیشکسوت رسانه مرحوم بهروز صالحی

jonoobfardanews.ir

۵ شنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ به همت خانه مطبوعات خوزستان و با حضور جمع زیادی از اهالی رسانه و مدیران استانی و محلی خاطر بهروز صالحی پیشکسوت رسانه استان خوزستان و کشور در اهواز آرام گرفت.

امروز و به مناسبت درگذشت پیشکسوت رسانه و مطبوعات استان خوزستان مرحوم بهروز صالحی به همت خانه مطبوعات استان خوزستان مراسم یادبودی برای این عزیز از دست رفته در تالار ترن اهواز و با حضور مدیران استانی و محلی از جمله حاج آقا حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، دکتر جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دکتر شریفی مشاور استاندار خوزستان، رحیمی مدیرکل صدا و سیما خوزستان، فلسفی، ایزدی و حاجتی اعضای شورای شهر اهواز، وحید کریمی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سرهنگ عبدالهی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خوزستان، اهالی رسانه و … با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم غلامرضا فروغی نیا رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان گفت: امروز برای همکاری مراسم یادبود برگزار کرده ایم که صبر, عزت، شجاعت و مقاومت از ویژگی های بارز او بود، زیرا در برابر بیماری بسیار صبوری نشان داد.

وی ادامه داد: اگر انسان به یک مرتبه از دنیا برود و به دیار باقی بشتابد شاید پذیرفتنی باشد، اما اینکه از انسانی قطع امید بشود و هر روز با این موضوع مواجه است که شاید فردا روز آخر عمرش باشد و یا نباشد بسیار ناراحت کننده است، اما بهروز علیرغم این موضوعی که برایش پیش آمده بود تا لحظه آخر به فکر مسائل روز جامعه و رسانه ها بود.

فروغی نیا در پایان گفت: جا دارد از استقبال مدیران و اهالی رسانه برای گرامیداشت مرحوم بهروز صالحی علیرغم شیوع کرونا تقدیر و تشکر کنم.

در ادامه این مراسم دکتر محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تشکر از زحمات خانه مطبوعات برای برگزاری این مراسم گفت: مرگ مقوله ای بزرگ و پیچیده ولی واقعی در این دنیا است، ولی چون هیچ کدام ما تجربه آن را نداشته ایم نمی توانیم در رابطه با آن صحبت کنیم و بدون تردید مرگ هر انسانی یک ارتباط و سنخیتی با نوع زیستن او دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه در دنیایی که ما زندگی می کنیم گاهی اوقات حرکاتی و رفتارهایی از بعضی می بینیم که گویا هیچ عاقبت و دنیای دیگری در انتظار ما نیست و حرفهای ناروایی می زنیم که گویا قرار نیست هیچ وقت گریبان ما را بگیرند.

اما بهروز صالحی را سال هاست می شناسم و فکر نمی کردم با چنین روحیه ای در ایام بیماری مسایل و مشکلات را پیگیری کند و به هیچ وجه فکر نمی کردیم چنین انسانی به این زودی از بین ما برود .

در ادامه حاج آقا حسن زاده امام جمعه موقت اهواز گفت: حضور من در این مراسم به دو جهت رخ داده، اولی برای تجلیل از زحمات پیشکسوت رسانه مرحوم بهروز صالحی و دومی خسته نباشید به اهالی رسانه که با تاثیرگذاری خود در جامعه بسیاری از مشکلات را رصد و به سمع و نظر مسئولین می رسانند تا بتوانیم برای رفاه حال مردم آنها را برطرف نمائیم.

وی ادامه داد: عصر امروز عصر ارتباطات است و فضای مجازی و طبیعی است تاثیرگذاری رسانه ها نه تنها در یک شهر و یک استان و یک کشور بلکه در تمام دنیا قابل لمس است، از این رو انتظار می رود اهالی رسانه خلاء های جامعه را شناسایی و نیازهای مردم را رصد و به مسئولین آنها را تذکر بدهند، زیرا رسانه ها چشم بینای جامعه هستند.

همچنین رحیمی مدیرکل صدا و سیما خوزستان گفت: برگزاری چنین برنامه ای با توجه به مشکلات بیماری کرونا و رعایت این چنینی پروتکل های بهداشتی می تواند پیام های زیادی را برای نسل های جوان و آینده داشته باشد و قطعا می تواند باعث انسجام و اتحاد شود.

در پایان این مراسم وحید کیانی رئیس سازمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و لیلی بهداروند در وصف مرحوم صالحی شعر و خاطره گویی کردند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26500

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *