امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸

شناسه خبر:

یک خوزستانی دیگر در لیست گزینه های احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۰/ آیا مخبر کاندیدا میشود؟

jonoobfardanews.ir

این روزها که صحبتهای زیادی در محافل سیاسی و اجتماعی در مورد گزینه های احتمالی ریاست جمهوری ۹۹ مطرح میشود ، نام محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هم به چشم میخورد.

با توجه به وضعیت اقتصادی که این روزها کشور ما در آن قرار دارد و همچنین شرایط سیاسی و بین المللی این روزهای ایران اسلامی تحلیل های زیادی در مورد اینکه چه شخص با چه سوابقی میتواند در سالهای آینده مدیریت موثرتری در کسوت ریاست جمهوری داشته باشد ، مطرح میشود.

بعضی ها معتقدند در این شرایط کشور نیاز به یک مدیر اقتصادی دارد ، برخی ها فردی با سابقه نظامی و قاطعیت در مدیریت ، در عین حال با روحیه اجرایی و جهادی را مناسب میدانند ، عده ای نیز میگویند چهره ای جدید که تا کنون در انتخابات ها دیده نشده وارد میدان خواهد شد.

محمد مخبر یکی از گزینه هایی است که همه خصوصیت فوق را دارد و از این رو بسیاری از فعالین از وی به عنوان گزینه محتمل و البته مناسب برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نام میبرند.

محمد مخبر متولد دزفول ، از فرماندهان سابق سپاه و در حال حاضر با حکم مقام معظم رهبری رئیس ستاد اجرایی فرمان امام است که از سال ۱۳۸۶ در این ستاد فعالیت دارد و پیش از این معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان کشور  ، ریاست هیئت مدیره بانک سینا و معاونت استانداری خوزستان را بر عهده داشته‌است.

محسن رضایی دیگر گزینه  احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که خوزستانی میباشد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=23329

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *