امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۱

معاون حمایت توانمندسازی کمیته امداد بندر امام:

۸ هزار قرص نان گرم در سفره نیازمندان بندر امام جای گرفت

jonoobfardanews.ir
محیط گفت: ۸ هزار قرص نان گرم بین مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر امام توزیع شد.

سمیه محیط معاون حمایت توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر امام گفت: جمع آوری خمس، زکات، کفاره عمد و غیر عمد یکی دیگر از فعالیت‌های کمیته امداد محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه صرف هزینه‌های حاصل از جمع آوری مبالغ مذکور باید براساس حکم شرعی باشد و برای موارد خاص مصرف شوند، افزود: با همکاری خیرین و نیکوکاران همیشه در همراه با کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر امام، هزینه‌های زکات به پخت و توزیع ۸ هزار قرص نان اختصاص یافت.

محیط با بیان اینکه تهیه و توزیع این تعداد قرص نان با همکاری انجمن اطعام ایتام و کمیته امداد انجام شد، تصریح کرد: کمک به نیازمندان و مددجویان فقط با همکاری خیرین و نیکوکاران امکانپذیر است، لذا از اقشار مرفه جامعه و خیرین خواهشمندیم با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی ما را در تامین نیاز‌های معیشتی فقرا و نیازمندان همراهی کنند.

براساس این گزارش؛ یک هزار بسته معیشتی شامل برنج و گوشت گرم گوسفند با مشارکت و پیگیری حجت اله خسروی بخشدار مرکزی بندر امام و مرتضی غبیشاوی یکی از خیرین و نیکوکاران بندر امام تهیه و به خانواده‌ها و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان توزیع شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=23440

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *