امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰

آخرین وضعیت آبرسانی به روستاهای رامهرمز

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در نشست بررسی مشکلات حوزه آبرسانی رامهرمز در اداره کل مدیریت بحران استان مصوباتی را با حضور مدیران استانی و شهرستانی به تصویب رساند.

کیامرث حاجی زاده گفت: منبع تامین آب آشامیدنی بسیاری از روستاهای حومه غربی شهرستان رامهرمز از محل تاسیسات ” سید حسن”است و با توجه به اینکه این روستاها در انتهای خط انتقال قرار گرفته اند باید مدیریت صحیح توزیع آب آشامیدن انجام شود؛ یعنی روستاهایی که در انتهای خط واقع شده اند مانند بقیه روستاهای طول خط از همان میزان آب بهره مند شوند.حاجی زاده اظهار کرد: با توجه به فرسوده بودن این خط قرار شد یک کیلومتر لوله ۷۰۰ میلیمتری به شرکت آب و فاضلاب روستایی به منظور ترمیم نقاط بحرانی توسط سازمان آب و برق استان تحویل شود.

وی ادامه داد: در خصوص حفر چاه یا جابجایی تاسیسات از رودخانه پوتو به رودخانه اعلا باید چاره اندیشی شود و ۵ مخزن ثابت به ۶ روستایی که مشکل آب دارند آبرسانی کنند.
مدیر کل بحران استانداری در پایان گفت: مقرر شد آبفای استان تا پایان مهر نسبت به کارگذاری لوله‌هایی (که طبق مصوبات قبلی تحویل آن شرکت شده است) برای انحراف چشمه آب شور اقدام کند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15079

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *