امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۲

فرماندار شادگان:

آماده جذب سرمایه گذار در شادگان هستیم

jonoobfardanews.ir
امید صبری پور فرماندار شادگان با اعلام خبر کلنگ زنی مجتمع گندله سازی فولاد در این شهر از اعلام آمادگی فرماندادی برای جذب سرمایه گذار خبر داد.

به گزارش جنوب فردا امید صبری پور فرماندار شادگان در گفتگو با خبرنگار جنوب فردا ضمن تبریک هفته وحدت و ۱۳ آبان گفت : گرامی میداریم روز استکبارستیزی و نه گفتن به همه خواسته ها و ظلم و دشمنی‌های دولت آمریکا نسبت به کشور ایران .

فرماندار شادگان در ادامه گفت : امروز شاهد افتتاح کلنگ زنی پروژه فولاد اخگر سایناسلیس هستیم در شهرستان شادگان بودیم .این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تن گندله در مدت ۳۶ ماه قراره به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: اشتغالی که این شرکت میتواند برای شهرستان شادگان استان خوزستان و جمعیت و خیلی بیکاران موجود در کشور کمک کند و آنها را از این شرایط خارج کند .

صبری پور در ادامه گفت : نیروی قابل اشتغال در این طرح بالغ بر ۷۰۰ نفر هست که قبل از توسعه ی خط و پس از توسعه مطمئناً میزان جذب نیروی انسانی شرکت فراتر خواهد رفت .

فرماندار شادگان افزود : این پروژه با مبلغی بالغ بر ۲۴۰ میلیون یورو از محل منابع فاینانس خارجی تامین میگردد ، ورودهای خیلی خوبی شد از طرف استاندار محترم استان خوزستان جناب آقای دکتر شریعتی نماینده محترم فعال وپیگیر شهرستان شادگان جناب آقای ناصری نژاد و دوستان زیادی در این راه تلاش کردند.

وی گفت : مطمئنا حضور سرمایه‌گذاران مختلف از همه جای دنیا را ما در شهرستان شادگان خیر مقدم خواهیم گفت و تمام وجود تمام قد خدمتشان خواهیم بود و در راستای خدمت به مردم شهرستان شادگان و استان خوزستان عقیده ای در این راستا بنده دارم در خصوص بحث استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و آن اینکه متاسفانه خوب اکثر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به خاطر ورودشان به بروکراسی های اداری از این فضا فاصله می‌گیرند.

صبری پور افزود : ما تصمیم را بر این گرفتیم تمام ظرفیت‌ها ، شرایط و امکانات را برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان شادگان ایجاد کنیم و این موضوع رو این شکل ما برنامه‌ریزی کردیم و در طی ماه‌های اخیر که بنده در خدمت مردم شهرستان شادگان هستم در این جایگاه و خدا توفیق خدمت داده سرمایه‌گذارانی که قصد داشتند در حوزه شهرستان شادگان خدمت کنند هر وقت تشریف آوردن یا برنامه‌ای داشته اند که حضور پیدا کنند و جلساتی در این راستا داشته باشیم.

وی در ادامه افزود : تمام مدیران ادارات مرتبط از جمله آب ، برق ، گاز ، تلفن و صنعت معدن و منابع طبیعی و محیط زیست را دعوت می‌کردم و سرمایه‌گذاررا می‌آوردم و می گفتم اقای سرمایه گذار شما تصمیم به ارائه خدمت و سرمایه‌گذاری در شهرستان شادگان را بگیرید ما کلیه موارد و مشکلات را مدفع میکنیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=24946

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *