امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶

امام جمعه شهر چمران: خط قرمز شهید سلیمانی اصول انقلاب بود و سر آنها اهل تسامح نبود/ کمبود روغن خوراکی در بازار شرم‌آور و نشانه ضعف مدیریت و بی‌تدبیری‌ها است

jonoobfardanews.ir
امام جمعه شهر چمران گفت: موضوع نبود روغن خوراکی در بازار واقعا شرم‌آور و نشانه ضعف مدیریت و بی‌تدبیری متولیان امر است.

به گزارش جنوب فردا حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تسلیت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی می‌داریم و دشمنان بدانند حاج قاسم سلیمانی برای همیشه در دل‌های مردم خواهد ماند.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های شهید سلیمانی افزود: این شهید بزرگوار از دنیا دل بریده بود و مدام در میدان جهاد بود او مرد میدان و عاشق شهادت بود. اخلاص داشت و هرکاری را که انجام می‌داد برای رضای خداوند عز و جل انجام می‌داد.

خطیب نماز جمعه شهر چمران تصریح کرد: شهید سلیمانی فداکار و ایثارگر بود، قلبش مالامال از عشق به مردم و مستضعفان بود. درد مردم را درد خود می‌دانست و همیشه کنار مردم بود. شجاع بود، وقتی وارد میدان نبرد با استکبار و دشمنان می‌شد ترسی نداشت و شجاعانه با دشمن روبه رو می‌شد.

عبادی ادامه داد: این شهید عزیز ولایت‌پذیر و مطیع امر ولایت بود. خود را سرباز انقلاب و ولایت می‌دانست. انقلابی به تمام معنا بود و هیچ گاه اصول انقلاب را فراموش نکرد و خط قرمز او اصول انقلاب بود و سر آنها اهل تسامح نبود. خادم واقعی اهل‌البیت (ع) بود و در دفاع از حریم اهل‌البیت(ع) ذره‌ای کوتاهی نکرد.

وی در فراز پایانی خطبه‌ها به کمبود روغن خوراکی در بازار اشاره کرد و گفت: موضوع نبود روغن خوراکی در بازار مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و این واقعا شرم‌آور است و نشانه ضعف مدیریت و بی‌تدبیری متولیان امر است. از مسئولان امر درخواست داریم هرچه سریعتر این مشکل را برطرف کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26296

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *