امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۳

امام جمعه شهر چمران: مردم برای حل مشکلات اقتصادی به مجلس یازدهم دل بسته‌اند/ مجلس باید انقلابی عمل کند/ نمایندگان وعده‌هایی که به مردم دادند را فراموش نکنند

jonoobfardanews.ir
امام جمعه شهر چمران گفت: نمایندگان مجلس انقلابی عمل کنند و وعده‌هایی که به مردم دادند را فراموش نکنند.

به گزارش جنوب فردا حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر چمران با گرامیداشت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی اظهار کرد: این روز را به همه دریادلان نیروی دریایی تبریک گفته و از مجاهدت این عزیزان در حفظ اقتدار جمهوری اسلامی در آب‌های بین‌المللی، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی همچنین با گرامیداشت دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس، افزود: در حال حاضر مردم به این مجلس دل بسته‌اند و امیدوارند گره‌ای از مشکلات اقتصادی را باز کند.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: مجلسی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان مجلس انقلابی یاد کردند باید انقلابی عمل و مشکلات مردم را برطرف کند.

عبادی متذکر شد: نمایندگان مجلس وعده‌هایی را که به مردم دادند فراموش نکنند. نمایندگان مجلس وظیفه اصلی خود را یعنی نظارت بر دستگاه‌ای اجرایی را به نحو احسن انجام دهند. اگر نظارت بر دستگاه‌های اجرایی به خوبی صورت گیرد، شاهد کاهش مشکلات مردم خواهیم بود.

وی تصریح کرد: وکلای ملت نباید در نظارت خود اهل تسامح باشند و قاطعانه با مسئولی که در مسئولیت خود قصور و کوتاهی داشته باشد برخورد کنند و نگذارند حق مردم پایمال شود.

امام جمعه شهر چمران در پایان اضافه کرد: نمایندگان مجلس قدر فرصت خدمت به مردم را بدانند و یادآورم می‌شوم که فرصت‌ها همچون ابر می‌گذرند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=25465

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *