امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

امام جمعه شهر چمران: وضعیت امنیت در شهر چمران و شهرک بعثت مطلوب نیست

jonoobfardanews.ir
امام جمعه شهر چمران: وضعیت امنیت در شهر چمران و شهرک بعثت مطلوب نیست/ كمبود روغن خوراكی در بازار نشانه ضعف و بی‌تدبیری مسئولان مربوطه است/ مسئولی که نمی‌تواند به مردم خدمت کند استعفاء دهد و برود

امام جمعه شهر چمران گفت: وضعیت امنیت در شهر چمران و شهرک بعثت مطلوب نیست. موضوع تیراندازی تبدیل به یک معضل اساسی شده است و سرقت کابل‌های زیرزمینی نیز همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: وضعیت امنیت در شهر چمران و شهرک بعثت مطلوب نیست، متأسفانه گاهی اوقات شاهد ناامنی هستیم. موضوع تیراندازی تبدیل به یک معضل اساسی شده و هر روز شاهد آن هستیم. سرقت کابل‌های زیرزمینی همچنان ادامه دارد و هنوز جلوی آن گرفته نشده است.

وی افزود: مطالبه همه مردم چمران از شورای تأمین شهرستان این است که برای این موضوع چاره‌اندیشی شود. همچنین تجمع بعضی از جوان تا پاسی از شب در سطح پارک‌های شهرک بعثت نیز باعث شکایت ساکنان نسبت به این مسأله شده که انشاءالله هرچه سریع‌تر این موضوع پیگیری شود.

خطیب جمعه شهر چمران با بیان اینکه نیروی انتظامی و بسیج همکاری خود را برای افزایش امنیت بیشتر کنند، خاطرنشان کرد: امکانات کلانتری‌های شهر چمران و روستاها به هیچ وجه قابل قبول نیست و بسیار ضعیف است و باید هم از لحاظ خودرو و امکانات و هم از لحاظ نیرو تقویت شوند تا بتوانند با اقتدار بیشتری امنیت را برقرار کنند.

عبادی در بخش دیگری از خطبه‌ها با انتقاد از بی‌تدبیری موجود در نظارت بر اصناف، گفت: صف گرفتن مردم برای روغن خوراکی مایه تاسف است و این نشانه ضعف و بی‌تدبیری مسئولان مربوطه است که مردم را مجبور به نوبت گرفتن از اول صبح کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در این هوای سرد پیرمرد و پیرزن باید اول صبح برای دو بطری روغن خوراکی صف بگیرند. آن کارگری که ساعت پنج صبح سرکار می‌رود و ساعت ۵ بعد از ظهر به منزل برمی‌گردد چگونه روغن خوراکی تهیه کند؟

امام جمعه شهر چمران متذکر شد: این مشکل فقط در استان خوزستان و به ویژه در شهرستان بندر ماهشهر این چنین حاد است. مسئولان چاره‌ای برای حل این معضل بیندیشند و مسئولی که نمی‌تواند به مردم خدمت کند استعفاء داده و برود.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها به استعفای شهردار شهر چمران اشاره کرد و گفت: از تلاش‌های شهردار سابق کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم در مسئولیت‌های دیگر در نظام اسلامی منشاء خیر و برکت باشد. ان‌شاءالله در نماز جمعه هفته آینده در مورد عزل و نصب‌ها و مسائل پشت‌پرده‌ شورای شهر و شهرداری چمران به طور مفصل با مردم صحبت خواهم کرد.

وی همچنین با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین، بیان داشت: این بانوی بزرگوار همسر با ایمان، شجاع و دوست‌دار خاندان رسالت و مادر شهیدان است. این روز را به درستی به نام روز تکریم مادران و همسران شهید نام‌گذاری کردند و این نشانه جایگاه مهم و اثرگذار زنان در رشد و تربیت جامعه است.

خطیب جمعه شهر چمران در پایان با تأکید بر لزوم تکریم مادران و همسران شهدا در جامعه، اضافه کرد: ما هرچه داریم از برکت مجاهدت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است و باید مادران و همسران شهید در جامعه تکریم شوند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26774

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *