امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۹

با حمایت استاندار خوزستان پارک کوهستان رامهرمز به بهره برداری کامل می رسد

jonoobfardanews.ir
به گزارش ماه نیوز،دکترغلام رضا شریعتی در ادامه سفر شهرستانی خود  در بازدید از پروژه پارک کوهستان که از سال ۸۶ راکد مانده است با ابیان اینکه در بین مدیران شهرستان ظاهراً اعتقادی برای انجام پروژه وجود نداشته است اظهار کرد: پیشرفت و به بهره برداری رسیدن این پروژه بسیاربا اهمیت است و می تواند شهرستان رامهرمز را به یکی از قطب های گردشگری تبدیل کند.
وی با اشاره به اهمیت پروژ های عمران شهری در پیشرفت یک شهر  و اعلام حمایت از آنها تاکید کرد: ما حاضر خواهیم بود۵۰درصد اعتبار ساخت پروژه های عمران شهری به منظور تکمیل پروژه ها پرداخت کنیم . به شرطی که ۵۰درصد مابقی هزینه های پروژه توسط شهرداری ها به عنوان دستگاه متولی پرداخت شود.
وی با بیان اینکه سیاست های ما در کل استان حمایت از پروژه های عمران شهری است خاطر نشان کرد: حتی  پروژه هایی که تا سقف ۵۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند  ماحاضربه پرداخت۲۵میلیارد ریال آن نیز  هستیم.
شریعتی در پایان خطاب به مسئولان شهرستانی گفت: مسائل عمران شهری را با جدیدت بیشتری دنبال کرده و زمان بیشتری را صرف تکمیل پروژه ها بکنند
وی همچنین تاکید کرد که شهرداری ها باید درآمد زایی داشته باشند وصرفا ازاعتبار  ارزش افزوده استفاده نکنند.
گفتنی است ایجاد جاده دسترسی مناسب جهت تردد،توسعه فضای سبز،احداث آبشار مصنوعی و…از جمله اقداماتی برای تکمیل این پروژه خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=7640

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *