امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵

بیست و دومین دوره بهره برداری کارخانه شکر کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر آغاز شد

jonoobfardanews.ir
برداشت نیشکر از سطح ۱۰ هزار و يكصد و چهل و شش هکتار از مزارع کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر آغاز شد.

به گزارش جنوب فردا از شوشتر؛ مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر از پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن شکر در این شرکت تولیدی خبر داد و گفت: این مقدار شکر با برداشت ۹۰۰ هزارتن نیشکر از سطح ۱۰ هزار و یکصد و چهل و شش هکتار صورت خواهد گرفت.

محمدرضا عصاره نژاد بیان داشت: با استعانت از خداوند متعال و با همت همه همکاران، بیش از ۱۰ هزار و یکصد و چهل و شش هکتار از اراضی آماده برداشت نیشکر هستند، که امیدواریم در سال جهش تولید شاهد افزایش خوبی در زمینه استحصال شکر نسبت به سال گذشته باشیم.
وی افزود: تولید شکر در سال گذشته حدود ۵۸ هزارتن بوده، و امید است امسال به ظرفیت اسمی کارخانه که همان ۱۰۰هزارتن است برسیم.

عصاره نژاد در حاشیه آغاز به کار تولید شکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: حدود ۳۵ درصد از محصول نیشکر امسال بصورت سبز برداشت می شود و درصدد هستیم که در سال های آتی این مقدار به تدریج افزایش پیدا کرده و در نهایت بتوانیم به سمت برداشت کاملاً سبز حرکت نمائیم و گام های مفیدی در جهت حفظ محیط زیست برداریم.

گفتنی است شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.

شوشتر- خبرنگار مریم جلودارپور

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=24530

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *