امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲

بیانیه اعلام حضور آقای عباس سلحشور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز

jonoobfardanews.ir

قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی* وَیسِّرْ لِی أَمْرِی* وَاحْلُلْ عُقْدَهً مِّن لِّسَانِی* یفْقَهُواْ قَوْلِی* <<پروردگارا! سینه ام را برایم بگشا؛* و کارم را برایم آسان گردان؛* و گره از زبانم بگشای؛* تا سخن مرا به طور عمیق بفهمند.*>>
با سلام و درود به محضر مردم شریف، نجیب و محترم شهر اهواز
ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی سلامتی برای همشهریان عزیز در شرایط سخت شیوع و گسترش بیماری منحوس کرونا، همانگونه که مستحضرید در مقطع زمانی کنونی مصادف با پنجمین دهه انقلاب اسلامی متاسفانه کلانشهر اهواز با مشکلات فراوان در زیرساخت ها و خدمات شهری و کمبودها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی در مقایسه با سایر کلانشهرها مواجه بوده در حالیکه شهر اهواز دارای ظرفیتهای توسعه ای فراوان در حوزه های صنعت و انرژی، کشاورزی، گردشگری، نیرویی انسانی، منابع طبیعی و.. می باشد.
بنابراین با استعانت از خداوند متعال و با امعان نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب جهت ادامه مسیر انقلاب توسط جوانان پرشور، البته با همت، هشیاری، سرعت عمل و ابتکار، اینجانب نیز بعنوان نماینده کوچکی از جامعه جوانان اهواز، وظیفه خود دانسته جهت بهبود وضعیت شهرمان، قدم پیش نهاده و در انتخابات ششمین دوره شورای شهر اهواز اعلام حضور نمایم.
اینجانب دانش آموخته مقطع دکتری مهندسی صنایع, مدیریت سیستمهای کلان، حدود پانزده سال است که در شرکت ملی مناطق نفخیز جنوب مشغول خدمت هستم که با تسلط و نگاهی کلان، جامع نسبت به اجرای نظام سیستماتیک در شهر برای دستیابی به شهری شایسته و درخور شما قدم در این عرصه نهاده و اعتقاد دارم که با شفاف سازی، ارتباط قوی با مردم، تحلیل دقیق وضعیت موجود، برنامه ریزی چند محوره و داشتن یک راهبرد جامع با چشم انداز” اهواز شهر الگوی ایران” ، با افزایش درآمدهای شهرداری از طریق ایجاد کسب و کارهای واسط صنایع ضمن ایجاد اشتغال و پیگیری جدی مطالبات جاری از جمله قانون آلاینده¬ها، حضور شهرداری در طرح های مشارکتی به جای فروش شهر بعنوان ثروت مردم، مقابله با تمرکزگرایی در ارائه خدمات شهری و توزیع مناسب خدمات با استفاده از روشهای علمی با در نظر گرفتن همه مسائل شامل ترافیک شهری، مقابله با گسترش حاشیه نشینی ضمن تمرکز بر افزایش خدمات و کیفیت آنها در مراکز شهری همچنین برنامه ریزی در خصوص بافت فرسوده شهر و ترمیم اساسی ساختار شهری در مناطق کمتر برخوردار و البته دهها موضوع دیگر که در این نویسه مجال آن نمی باشد، قابل دستیابی خواهد بود.
البته مشکلات اساسی آب شرب، فاضلاب، گرد و غبار، عدم وجود سیستم جمع آوری آبهای سطحی، عدم وجود سیستم مدیریت زباله کارا، جز مشکلات شاخص شهر اهواز و مطالبه همیشگی مردم در این سالها بوده است. که میبایست در بالاترین اولویت مدنظر قرارگیرد.
در پایان اینجانب ضمن اظهار دین به شهر و همشهریان گرانقدر خود، بعنوان عضوی از خانواده شهدا و ایثارگر، مستقل از وابستگی به هر گروه و حزب سیاسی ولیکن با هدف خدمت به مردم، صادقانه عهد می¬بندم بواسطه ارتباط مستمر و کارآمد با همه جوانان، اندیشمندان، اصناف و بازاریان، دانشجویان و فرهنگیان، کارمندان شریف و اقشار متعدد و همه طبقات مختلف مردمی کلانشهر اهواز نسبت به انجام برنامه های اعلامی وفادار باشم و با رویکردی شایسته سالارانه و ترجیح منفعت عمومی در توزیع منابع، امکانات و فرصت‌ها، هرگز نگاه سیاست زده و قومیت گرا نخواهم داشت. بدین طریق دست یاری و حمایت به سوی شما عزیزان و سروران گرامی دراز نموده تا در ایفای نقش و مسئولیتی که فراروی خود می بینیم، بتوانیم به شهری که درخور و شایسته همشهریان اهوازی است دست یابیم.
و من ا… توفیق
خدمتگزار شما، عباس سلحشور
۲۴/۰۱/۱۴۰۰

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=28589

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *