امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۶

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران:

تأمین آب شرب روستاهای غیزانیه در اولویت است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: آب شرب، آب کشاورزی و آب مورد نیاز دام از مشکلات عمده مردم این منطقه است که تامین آب شرب در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جنوب فردا، سردار محمدرضا یزدی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از سه‌مخزن آبرسانی در روستاهای غیزانیه درجمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه های جهادی ماه ها است که در این منطقه فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان مشغول خدمت رسانی هستند و طرح مخازن آبرسانی به سه روستای غیزانیه نیز به همت گروه جهادی دست حاج قاسم انجام شده و خدمات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

وی افزود:خوزستان برگردن کل کشور حق دارد و تمامی مسئولان باید رفع مشکلات این استان را دغدغه اصلی خود بدانند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران تصریح کرد: اگرچه دولت در این سال ها به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم مناطق محروم در کنار نیروهای مسلح اقدامات خوبی انجام داده است اما هنوز در برخی از روستاها محرومیت هایی است که نیازمند یک عزم ملی است .

یزدی گفت: آب شرب، آب کشاورزی و آب مورد نیاز دام از مشکلات عمده مردم این منطقه است که تامین آب شرب در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امید است به زودی با طرح های دولت شاهد رونق بخش کشاورزی و تامین آب مورد نیاز برای این مناطق باشیم و سپاه نیز همواره در کنار دولت برای خدمت رسانی آماده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: این طرح ها در راستای ادای دین به مردم خوزستان بوده چرا که مردم خوزستان در دوران مقدس در خط مقدم از نظام و آرمان های انقلاب دفاع کردند و اکنون نیازمند حمایت هستند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=23388

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *