امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۸

جذب بازیکنان با انگیزه و جوان خوزستانی توسط استقلال ملاثانی

jonoobfardanews.ir
استقلال ملاثانی که به لیگ دسته یک کشور صعود کرده است در فصل نقل و انتقالات با جذب بازیکنان جوان و با انگیزه خوزستانی قصد دارد در این فصل درخشان ظاهر شود.

به گزارش جنوب فردا «سجاد بازگیر» هافبک سرعتی و تکنیکی خیبر خرم آباد پس از توافق با مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی اهواز، به جمع شاگردان ابراهیم اشکش اضافه شد و پیراهن این تیم را در مسابقات فصل آینده دسته اول باشگاه‌های کشور بر تن خواهد کرد.

«سجاد عبدویی» مهاجم امیدیه‌ای و گلزن سابق فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، نفت و گاز گچساران، نفت امیدیه با عقد قراردادی به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید استقلال ملاثانی اهواز معرفی شد.

همچنین «حمید جرفی» بازیکن سوسنگردی فصل گذشته استقلال ملاثانی اهواز که سابقه بازی را در تیم‌های استقلال اهواز، فولاد نوین، ملی حفاری، شهرداری بم دارد؛ قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید کرد.

امیر سواری، رضا آنتیک و سید حمزه پورموسوی نیز به مدت یک فصل دیگر برای تیم فوتبال استقلال ملاثانی اهواز به میدان می‌روند.

«مجتبی طاهری» و «امید کنگریس» نیز پس از توافق با مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی اهواز به عنوان «مربی» به فعالیت خود در کادر فنی این تیم ادامه خواهند داد.

همچنین «توفیق بوستانی» نیز به عنوان مربی به کادر فنی تیم فوتبال استقلال ملاثانی اهواز اضافه شد.

پیش از این باشگاه استقلال ملاثانی اهواز علی دغاغله، میلاد نجفی، علی اکبر آهکی، علیرضا خوشکفا، ستار دراجی، توفیق ربیعی، سجاد بازگیر و رضا جباری را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته بود و قرارداد اسد عبادی، سید علا خلف زاده، علی کردانی، مهدی بریحی و سجاد تمیمی بازیکنان فصل گذشته تیم استقلال ملاثانی اهواز را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=24198

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *