امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴

جلسه توجیهی وبررسی مشکلات رانندگان تاکسی ایستگاه پارک امام رضا(ع) ایذه

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا از ایذه، مظفرکیانی ده کیان مدیرحمل ونقل، ترافیک وتاکسیرانی شهرداری ایذه افزود: نشست توجیهی و آموزشی ترافیکی وبررسی مشکلات رانندگان تاکسی درون شهری شهرستان ایذه امروزپنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۴/۳۰ با حضورمهندس زندی معاون شهردار، پلیس راهور، اسکندری مسئول گشت تاکسی رانی،حسینی کارشناس حمل و نقل و ترافیک ،مدیرعامل واعضای شرکت تعاونی تاکسیرانی تیزروان و رانندگان تاکسی ایستگاه پارک امام رضا(ع) در محل دفترحمل ونقل وتاکسیرانی شهرداری ایذه برگزار شد.
وی ادامه داد : در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به رانندگان و نشستن پای درد دل آنها که توسط علی اسماعیل وندی نماینده آنها و تعدادی از رانندگان ارائه گردید در جهت بهبود شرایط فعالیت آنها قول مساعد دادند و در ادامه آموزش هایی در خصوص جابجایی هر چه بهتر مسافرین و رعایت نمودن مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و احترام به حقوق مسافرین و شهروندان داده شد.
کیانی با بیان این که رانندگان تاکسی جزء اقشار زحمت کش و موثر جامعه هستند به اهمیت همکاری آنان برای حل معضلات ترافیکی اشاره کرد و از آنان خواست سفیران فرهنگی و پیشگامان ایجاد انضباط ترافیکی در شهر باشند.
در این جلسه مهندس زندی ضمن مهم برشمردن جایگاه ناوگان حمل و نقل درون شهری در سخنانی اظهار داشت: ناوگان تاکسی رانی نقش بسیار مهم و اساسی در روان سازی عبور و مرور شهری و تسریع در امور روزانه شهروندان دارد و این امر ویژه، به عنوان یکی از اصلی ترین شریانهای زندگی شهری، در جابجایی شهروندان در سطح شهر، بسیار حائز اهمیت می باشد.
معاون شهردار اذعان داشت: دغدغه اصلی تاکسی داران، وجود مسافربرهای شخصی می باشد که باید توسط پلیس راهنمایی ورانندگی وگشت های تاکسیرانی شهرداری وتعاونی تاکسیداران تیزروان با متخلفین برابر قانون برخورد شود .
زندی افزود: این جلسه به منظور راهکار و پیشنهاد برای رفع مشکلات رانندگان،تقویت گشت تاکسیرانی جهت خدمات رسانی بهینه به رانندگان است که امیدواریم بتوانیم باحمایت وپشتیبانی ازتعاونی تازه تآسیس تاکسیداران گام های مهمی درجهت رفاوآسایش ودرآمدبیشتراین قشرزحمتکش برداریم.
درپایان علی اسماعیلوندی به نمایندگی از رانندگان ازتلاش های شبانه روزی مهندس بهرامی شهردار،مهندس زندی معاونت شهرداری ،حوزه حمل ونقل وتاکسیرانی بویژه مهندس مظفرکیانی تقدیر و تشکر کردند.

خبرنگار : فیروز بیگلری

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=13441

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

10 پاسخ

  1. آقای کیانی از مدیران موفق ایذه است که هم روابط عمومی را متحول کرد هم الان تاکسیرانی درود بر شما مرد زحمتکش

  2. بنده هم طبق نظرات دوستانم مهر تاییدی میزنم بر عملکرد صحیح و سالم مهندس مظفر کیانی

  3. چند بار مراجعه کردم به تاکسیرانی در زمان باباپور کسی بلد نبود راهنمایی کنه اما الان خدا را شاهد میگیریم که واقعا داره کار میکنه چون تحصیل کرده است و میدونه چکار کنه

  4. سلام آقای کیانی انسانی شریف است که در بدترین حالت ممکن با اخلاق خاص و مثال زدنی اش کار رو به خوبی پیش میبره که جای تقدیر دارد

  5. جناب مهندس مظفر کیانی مدیر محترم تاکسیرانی ایذه
    با سلام و درود بی کران
    بر خود وظیفه دارم به عنوان یک شهروند ایذه ای از زحمات شما در کم کردن ترافیک و منسجم شدن ایستگاه های درون شهری تشکر به عمل آورم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *