امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۶

شناسه خبر:

حمل ۴۵ هزار تن کالای اساسی از استان خوزستان به اقصی نقاط ایران/ثبت رکوردی دیگربرای غله استان خوزستان

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در گفتگو با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه رکوردی دیگر در ارائه خدمات به هموطنان در استان خوزستان به ثبت رسید گفت: در ۳ روز گذشته بیش از ۴۵ هزار تن کالای اساسی از طریق بندر امام خمینی (ره) به اقصی نقاط کشور حمل و توزیع شده است.

وی افزود: همزمان با آغاز فصل برداشت و خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان خوزستان توانستیم در عرصه ای دیگر به نحو شایسته ای به سایر مردم ایران خدمت نمائیم.

جهان نژادیان با اشاره به رسالت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در تامین و توزیع گندم، روغن خام، شکر خام و برنج در کشور اظهار داشت: استان خوزستان به دلیل بهرمندی از موقعیت جغرافیایی شرایط بسیار مناسبی برای ورود و توزیع کالا میان سایراستان های کشور دارا می باشد که همین موضوع باعث گردیده مقصد بسیاری از کالاهای اساسی جهت ورود به کشور و توزیع میان سایر استان ها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در طول ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۳۳ هزار تن گندم، ۱۰ هزار تن روغن خام و بیش از ۱هزار تن شکر و برنج از طریق ناوگان جاده ای و ریلی به اقصی نقاط ایران حمل و توزیع شده است که این عملیات در نوع خود بی سابقه بوده و ما این موفیقت را مرهون تلاش و جدیت جهت ایجاد امنیت غذایی مردم توسط همکارانمان در شرکت بازرگانی دولتی ایران، اداره کل گمرک ، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، شرکت های حمل و نقل و پرسنل خدوم این اداره کل می باشیم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به وضعیت ورود کالای اساسی در کشور اظهار داشت: برای تامین ذخایر کالاهای اساسی هیچگونه مشکلی نداریم و انبارها و سیلوهای ذخیره سازی در شرایط مطلوبی قرار گرفته اند.

وی افزود: در تلاشیم تا با برنامه ریزی های مستمر و همچنین کار شبانه روزی، خدمات شایسته و بایسته ای به هموطنان ارائه دهیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=28596

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *