امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۰

شناسه خبر:

خوزستان رتبه نخست را در سطح کشور از لحاظ تحقق مصوبات کسب کرد

jonoobfardanews.ir
استاندار گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان رتبه اول در سطح کشور را از نظر برگزاری منظم جلسات و تحقق مصوبات کسب نموده که جا دارد این موفقیت را به اعضای اتاق بازرگانی تبریک عرض کنم.

به گزارش جنوب فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان پنجاه و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوص روز سه شنبه ۳۰ دی ماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: خوشبختانه جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوص به صورت منظم برگزار می‌شود و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان رتبه اول در سطح کشور را از نظر برگزاری منظم جلسات و تحقق مصوبات کسب نموده که جا دارد این موفقیت را به اعضای اتاق بازرگانی تبریک عرض کنم.

وی افزود: در این نشت ها پیرامون مشکلات بخش خصوصی در ارتباط با دستگاه ها و سازمانهای دولتی بحث و بررسی می شود و معاونت اقتصادی استانداری و اتاق بازرگانی محوریت کارها را بر عهده دارند.

شریعتی اظهار داشت: کارها به خوبی در حال پیشرفت است و مدیران هم تلاش می‌کنند با تعامل و در چارچوب قانون و بضاعت موجود با بخش خصوصی در این شرایط سخت همکاری نمایند.

استاندار خوزستان بیان کرد: با وجود به مشکلاتی که در بخش گاز داریم با همدلی که بین مسئولین بوده است شرایط قابل قبول است گرچه بخش هایی هم با محدودیت مواجه شدند تا شرایط به نحوی مدیریت شود و شاهد بروز بحران نباشیم و اوضاع کنترل شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26727

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *