امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۰

دیدار مردمی فرمانده انتظامی دشت آزادگان ومعاونین با شهروندان در مسجد فرهنگیان بستان سوسنگرد

jonoobfardanews.ir
سرهنگ " سیدقاسم موسوی" فرمانده انتظامی دشت آزادگان به همراه معاونین و مدیران حوزه فرماندهی برای دیدار مردمی در مسجد منطقه فرهنگیان بستان سوسنگردحاضر شد و به سوالات و مشکلات شهروندان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جنوب فردا به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این دیدار مردمی که در راستای جلب رضایت شهروندان و به منظور رسیدگی به مشکلات آنها در زمینه های انتظامی ، ترافیکی، حقوقی و خدمات پلیسی به انجام رسید، مراجعین در ملاقات مردمی علاوه بر اظهار خرسندی در جمع شهروندان، برای دستیابی به نتیجه مناسب با وی و معاونین این فرماندهی گفتگو و تبادل نظر کردند.

فرمانده دشت آزادگان در این دیدارها ضمن تکریم مراجعین ،راهنمایی های لازم و مکفی را ارئه نموده و موارد مورد نیاز برای بررسی بیشتر را به معاونان و مدیران واحدهای مربوطه ارجاع دادند.

سرهنگ موسوی درادامه این نشست تصریح کرد: در واقع همه ما خدمتگزاران شهروندان شریف هستیم لذا جلب رضایتمندی عزیران، رسیدگی به مشکلات آنها، ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه مردم با این فرماندهی، تکریم ارباب رجوع و پاسخ به سوالات از اهداف برگزاری اینگونه جلسات با مردم است

این مقام انتظامی برقرای ارتباط مستقیم بین مردم و مسولان و معرفی آنان به مردم به منظور پیگیری مسایل و مشکلات محلات را از جمله مزایای دیدارهای مردمی اعلام و اضافه کرد : مدیریت مشارکتی بهترین شیوه مدیریت در دنیای امروزی است و در این روش مسولان خود را از مردم می دانند و مردم نیز مسولان را غیر از خودشان نمی دانند.
سرهنگ” موسوی ” با اشاره به اینکه بروز ناهنجاری های اجتماعی به محلات خاصی از شهر محدود نیست و ساکنان تمامی مناطق را تهدید می کند تصریح کرد : امروز همه مردم و مسولان وظیفه دارند در برابر بروز ناهنجاری های اجتماعی مانند اعتیاد حساس و پیگیر باشند و اشاعه ارزش های دینی و ترویج امور فرهنگی از جمله راهکارهای تربیت صحیح نسل جوان محسوب می شود.

در پایان این ملاقات مردمی به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و انجام ضوابط بهداشتی لازم برگزار و فرمانده انتظامی بهداشت آزادگان در راستای رفع مشکلات شهروندان دستورات لازم را صادر کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=23367

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *