امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۵

عشایر ولایمتدار حمیدیه همراه و پشتیبان همیشگی ولایت فقیه در تمام دوران انقلاب اسلامی بوده و هستند

jonoobfardanews.ir
فرماندار حمیدیه در نشست با جمعی از بزرگان عشایر و معتمدین شهرستان، عشایر پشتیبان همیشگی مقام معظم رهبری در تمام دوران انقلاب هستند.

به گزارش جنوب فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در این نشست با اشاره به نقش معتمدین و سران عشایر در جامعه گفت: برای ایجاد وحدت در شهرستان باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: هرجا بزرگان طوایف و معتمدین شهرستان حضور پررنگ در صحنه دفاع از ارزش ها داشته اند، نتیجه ای جز موفقیت و سربلندی برای کشور به همراه نداشته است.
هاشمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور عزیزان در این نشست، گفت: عشایر شهرستان حمیدیه با وجود ارتباطی که با دستگاه های نظام جمهوری اسلامی دارند، همراه و پشتیبان همیشگی ولایت فقیه در تمام دوران انقلاب اسلامی بوده و هستند.

در این نشست سادات، سران عشایر و معتمدین شهرستان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، آمادگی خود را جهت حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=20483

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *