امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹

شناسه خبر:

فتنه ۸۸ توسط مردم بصیر ایران خنثی شد/ شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث استواری پایه انقلاب و شکوفایی نظام می شود

jonoobfardanews.ir
حسین عبدالعزیزی مدیر مسئول هفته نامه رنگین کمان اقوام در یادداشتی نوشت: توطئه و فتنه ۸۸ توسط مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی خنثی شد و زمانی که دشمنان قسم خورده انقلاب در در حوزه رسانه‌ نتوانستند مردم را در مقابل انقلاب قرار دهند به خیال خامشان با شهادت حاج قاسم سلیمانی  می توانند پایه مقاومت را قطع کنند.

حسین عبدالعزیزی- مدیر مسئول هفته نامه رنگین کمان اقوام در یادداشتی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، به حماسه ۹ دی و آغاز دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد  و گفت: توطئه و فتنه ۸۸ توسط مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی خنثی شد و زمانی که دشمنان قسم خورده انقلاب در در حوزه رسانه‌ نتوانستند مردم را در مقابل انقلاب قرار دهند به خیال خامشان با شهادت حاج قاسم سلیمانی  می توانند پایه مقاومت را قطع کنند اما کور خواندند! آنان نمی‌دانند زمانیکه خون شهید به زمین ریخته ‌شود پایه انقلاب محکم و نظام شکوفا تر خواهد شد، پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم در سراسر کشور به خیابان ریختند و دشمن دچار وحشت شد و یک حادثه تاریخی در جهان اتفاق افتاد.

به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسئله‌ی نهم دی، پاسداشت آزمون های بزرگ یک ملّت است و یک مسئله‌ی اساسی است. آزمونهایی سر راهِ کشورها و ملّتها قرار می گیرد که در آن آزمونها گاهی خوب می درخشند؛ مخصوص ملّت ما هم نیست، منتها برای ملّتِ ما در دوران انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب تا امروز از این آزمونها زیاد بوده است و از این درخشش‌ها هم زیاد بوده است و ملّت درخشیده که یکی‌اش روز نهم دی سال ۸۸ بود. یعنی حضور ملّت در عرصه‌ی فضای عمومی و در کف خیابانها توانست یک توطئه‌ی ریشه‌دار و مهم را از بین ببرد.

مردم ما در مقابله‌ی با فتنه ۹ دی ماه ۸۸، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد.

البته به جرات باید اذعان کرد که وجه تشابه حماسه ۹ دی ۸۸ و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مطرح بودن مسئله ولایت است در این زمینه باید روشنگری در نسل جوان جدی گرفته شود زیراکه روشنگری و ارائه واقعیت‌ها به نسل جوان در همه برهه‌های تاریخ راهگشا بوده و وظیفه همگانی است تا دستاوردهای انقلاب در مقایسه با دوران طاغوت برای نسل جوان تبین شود و با یک نگاه اجمالی در می یابیم که حاج قاسم‌ها در دل ۹ دی‌ها پرورش خواهند یافت و باید بدانیم و آگاه باشیم که موضوع فتنه پیچیده‌تر از آن است که سهل انگاری در باره آن صورت گیرد و با اطمینان می گوییم حتما می بایست چهره‌های فتنه تبیین و برای همگان آشکار شوند و چنانچه به لطف الهی، فرزانگی رهبری و بصیرت مردم نبود معلوم نبود در آن برهه چه بر سر ایران اسلامی می‌آمد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26266

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *