امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰

فرمانده جدید نیروی انتظامی شوشتر معرفی شد 

jonoobfardanews.ir
طی مراسمی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شوشتر معارفه شد.
به گزارش جنوب فردا از شوشتر، پیش از ظهر امروز سرهنگ روح‌الله بیگدلی در مراسمی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شوشتر معارفه و از سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده پیشین به جهت خدمات چندین ساله تقدیر شد.

در این نشست مهندس حسین پنبه‌دانه‌پور فرماندار شوشتر اظهتر کرد: مسئولیت نیروهای نظامی و انتظامی بسیار سنگین و قابل تقدیر است. اینکه این عزیزان از فرصت در کنار خانواده بودن به خاطر حفظ آسایش و امنیت می‌گذرند و جان خود را به خطر می‌اندازند یک از خودگذشتگی قابل ستایش است.

وی با قدردانی از فرمانده پیشین نیروی انتظامی اظهار کرد: سرهنگ حسنوند به عنوان یک بازنشسته در نیروی انتظامی سرمایه‌ای برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود، چرا که تجارب ۳۱ ساله ایشان به آسانی به دست نیامده است.

وی افزود: مردم‌داری و مهربانی ایشان با مردم و البته قاطعیت‌شان در برخورد با مجرمین در مدت تصدی این مسئولیت خطیر، بسیار خوب و حساب شده بود و ایشان را به عنوان شخصی دارای احترام خاص بین اقوام مختلف می‌شناختند.

مهندس پنبه‌دانه‌پور بیان کرد: به انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان احترام گذاشته و به این انتخاب فرماندهی استان اعتماد داریم. انشاءالله با همکاری شورای تامین بتوانیم گام‌های اساسی برای افزایش ضریب امنیت و مسائل انتظامی در شوشتر برداریم.

گفتنی است، در این مراسم جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان، اعضای شورای تامین شهرستان و برخی مسئولان ادارات حضور داشتند.

شوشتر-خبرنگار مریم جلودارپور

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26743

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *