امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۰

شناسه خبر:

ماجرای انتصاب عباس پاپی زاده به عنوان رئیس امور عشایر کشور

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا روز  چهارشنبه ۲۳ مهر ماه ۹۹ کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در حکمی عباس پاپی زاده نماینده سابق دزفول را به عنوان رئیس سازمان امور عشایر کشور منصوب کرد.

صبح امروز ۲۷ مهرماه برخی رسانه ها با انتشار تصویری از نام مدیران وزارت جهاد کشاورزی که در سایت این وزارتخانه درج شده بود اعلام کردند که بر اساس شنیده ها حکم عباس پاپی زاده با دستور رئیس جمهور لغو و کرمعلی قندالی رییس سابق سازمان امور عشایر کشور به جایگاه قبلی خود بازگشته است.

ساعاتی بعد از اعلام این خبر ، دزآفاق یکی از پایگاههای خبری محلی در دزفول در خبری اعلام کرد که پاپی زاده به عنوان رئیس سازمان امور عشایر کشور باقی مانده است و علت عدم درج نام پاپی زاده در سایت وزارت جهاد کشاورزی عدم به روز رسانی این سایت می باشد.

سازمان امور عشایر ایران یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی و مسئول پیگیری امور و ارائه خدمات به جامعه عشایری کشور است که بخشی از خدمات این سازمان شامل تأمین و توزیع سوخت فسیلی، اعطای تسهیلات بانکی به عشایر ، ساماندهی اسکان عشایر ، ساماندهی و مدیریت کوچ عشایر و نظارت بر تشکل‌ها و فروشگاه‌های عشایری می باشد.

استان خوزستان جزو ۴ استان  با بیشترین درصد جمعیت عشایری در کشور است‌ که به اعتقاد خیلی ها حضور یک خوزستانی در راس سازمان امور عشایری ایران میتواند برای ارائه خدمات بهتر به عشایر استان موثر باشد.

همچنین گفتنیست پس از انتصاب عباس پاپی زاده در راس این سازمان صحبت هایی مبنی بر تلاش عده ای از افراد با نفوذ دیگر استانها برای لغو حکم وی وجود داشت.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا پاپی زاده میتواند به عنوان یک خوزستانی کرسی ریاست سازمان امور عشایر را تصاحب و کار خود را آغاز  نماید یا خیر؟

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=24499

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *