امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶

امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر؛

مسئولان به مسئله کارگران تهران جنوب مجیدیه در بندرماهشهر ورود کنند/تریبون نماز جمعه لسان مطالبه گری خواسته های مردم است و نباید این لسان خاموش باشد

jonoobfardanews.ir
امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر در مورد مشکل کارگران شرکت تهران جنوب بندر ماهشهر در مجیدیه گفت : این کارگران: از ناچیز بودن حقوق و نداشتن امنیت شغلی خود گله مند هستند،امیدواریم که نماینده عالی دولت و نماینده محترم مجلس به این قضیه ورود کنند و مشکل این کارگران را حل نمایند.

امام جمعه شهرک طالقانی در خطبه های نماز جمعه گفت: «هیچ جایگاهی قوی تر از جایگاه نماز جمعه وجود ندارد و بعضی از آقایان نباید درصدد تضعیف این جایگاه باشند» تریبون نماز جمعه لسان مطالبه گری خواسته های مردم است و نباید این لسان خاموش باشد.

حجت الاسلام هاشمی افزود : وقتی مردم از نظر اقتصادی در تنگنا هستند، اسلام اجازه نمی دهد که ثروت در دست گروهی بچرخد، امام حسن (علیه السلام) این مسئله را با بخشش اموال خود به طور عینی به همه نشان داد، اما متاسفانه گروهی زالو صفت در کنار ما هستند که دوست دارند خون مردم را بمکند و برای خود، دم و دستگاهی درست کنند، امیدوارم دستگاه قضا به طور جد وارد این قضیه شوند و جلوی آنها را بگیرند، جا دارد از دستگاه قضا علی الخصوص دادستان محترم شهرستان بندرماهشهر بابت ورود و مبارزه با مفسدان مالی و اخلاقی شجاعانه قدردانی و تشکر نمایم.

وی گفت : این رویه تا ریشه کن شدن زالو صفتان باید ادامه پیدا کند و این اقتدار نظام جمهوری اسلامی را می رساند که نظام با هیچ کس و هر مدیری در هر سطح تعارفی نخواهد داشت.قطعا در مبارزه با فساد ممکن است، انسان هزینه بدهد، اما ارزش آن نزد خداوند متعال محفوظ است.

امام جمعه شهرک طالقانی افزود: مطالبه گری ما این نبود که کاری انجام نشده است، سه هفته گذشته تاکید کردم کارهای قابل توجهی در شهرستان صورت گرفته اما بیشترین درد ما در مورد تخلفات است که صورت می گیرد،جلوی تخلفات و زیاده خواهی ها باید گرفته شود،پروژه های کلان به نور چشمی ها داده نشود،بطور مثال سالن ورزشی مجموعه مرحوم رحیم عساکره چند سال است که علیرغم وعده ها و پیگیری ها به همین وضعیت باقی مانده و آماده نشده است.

حجت الاسلام هاشمی گفت : در بیمارستان شرکت نفت اگر چه افراد غیر بومی به صورت ناقص اخراج شده اند اما مطالبه ما جایگزینی افراد بومی به جای آنان است. در ثانی این بیمارستان و دو بیمارستان دیگر باید دارای تجهیزات کامل پزشکی باشند و ثالثا باید خدمات خود را به تمام مناطق محروم شهرستان ارائه کنند. اگر تریبون نماز جمعه حقوق مردم را مطالبه کند، می شود دروغ و افترا، ما لَکُمْ کَیْفَ تَحْکُمُونَ!

امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر در مورد مشکل کارگران شرکت تهران جنوب بندر ماهشهر در مجیدیه گفت : این کارگران: از ناچیز بودن حقوق و نداشتن امنیت شغلی خود گله مند هستند،امیدواریم که نماینده عالی دولت و نماینده محترم مجلس به این قضیه ورود کنند و مشکل این کارگران را حل نمایند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=23715

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *