امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۰

معرفی ۵ پاساژ در غرب اهواز به مراجع قضایی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

jonoobfardanews.ir
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با ابراز نگرانی از افزایش بیماران مبتلا به بیماری کووید - ۱۹ و بی‌توجهی مردم به شیوه‌نامه‌های بهداشتی از معرفی ۵ پاساژ در غرب اهواز به مراجع قضایی و به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

دکتر مهران احمدی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز ضمن ابراز نگرانی از افزایش بیماران مبتلا به بیماری کووید – ۱۹، بی‌توجهی مردم به شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بسیار نگران‌کننده دانست.

مهران احندی گفت : تکمیل تخت‌های بیمارستانی تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان است و اگر مردم همکاری نکنند کنترل و مقابله با کروناویروس امری دشوار و غیرممکن خواهد بود.

وی افزود:پاساژها از مراکز پرتردد و خطرناک برای شیوع بیماری کووید – ۱۹ هستند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مکان‌ها، ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز اظهار کرد : به متولیان و هیات امنای بازارهای سرپوشیده و پاساژها هشدار داده میشود تا چنانچه شرایط لازم و تعهدات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و منطبق بر شیوه‌نامه‌های بهداشتی به فعالیت صنفی خود ادامه ندهند، برخورد لازم انجام خواهد شد.

احمدی گفت : در همین راستا پنج پاساژ از پاساژهای تحت پوشش حوزه غرب اهواز به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=24332

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *