امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵

معلم اهوازی با تعهد خود کرونا را به زانو درآورد

jonoobfardanews.ir
یک معلم اهوازی با مدد عشق خود به دانش آموزان و با تکیه بر تعهد و ادامه تدریس در دوره بستری توانسته کرونا را به زانو درآورد.

فاطمه هویزاوی معلم متوسطه اول درس قرآن و عربی و پیام آسمانی ناحیه یک اهواز است که از ۱۶ آذرماه به ویروس کرونا مبتلا شده است ، وی همچنان با این بیماری درگیر است با این وجود، طاقت دوری از دانش آموزان خود را ندارد و همچنان با مشکلات فراوان تدریس خود را ادامه داده است.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: زمانی که به این ویروس مبتلا شدم معاونان و مدیر مدرسه از من خواستند که استراحت کنم اما من یک روز استراحت کردم و به دلیل عشق و علاقه به شغل و دانش آموزان خود تدریس را با وجود این بیماری سخت ادامه دادم.

این معلم اهوازی افزود: تدریس به دانش آموزان را در شبکه شاد و فضای مجازی دنبال کردم، با وجود اینکه حالم بسیار نامساعد بود اما دانش آموزانم به من روحیه می دادند و همین بسیار کمک کرد و باعث شد تا جان دوباره بگیرم و تدریس را در این شرایط ادامه دهم.

وی با اشاره به همراهی خوب دانش آموزان و خانوادههای آنها افزود:  من ۳۴ دانش آموز دارم،در بسیاری از موارد برای صحبت کردن دچار مشکل می شدم و از دستگاه اکسیژن کمک می گرفتم، اما چند روزی است که حالم بهتر شده و فقط شب ها از دستگاه اکسیژن استفاده می کنم.

وی گفت: خوشحالم که دانش آموزانم همپای دانش آموزان دیگر به درس خود ادامه دادند و از درس خود عقب نماندند.

هویزاوی بیان کرد: باید همواره به دنبال علم باشیم و تواضع و فروتنی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

با شیوع ویروس کرونا تدریس و تحصیل دانش آموزان به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد در حال انجام است.

متاسفانه چند تن از معلم های خوزستانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و معلم هایی از جنس خانم هویزاوی نیز با وجود ابتلا به این بیماری سخت و ترسناک اما همچنان به رسالت خود پایبند بوده و به فکر تحصیل دانش آموزان خود هستند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26210

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *