امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۲

میثاق با رهبری و پیمان با شهداء

jonoobfardanews.ir

امروز دوشنبه۹۹/۸/۱۹مهندس صالح راد مدیرکل ستاد پیشکسوتان دفاع مقدس،مدافعین حرم و امنیت استان خوزستان در معیت سردارپاسدار حمیدی نصر و سردار علی پاینده و سردار مولوی و جمعی دیگر از سرداران پیشکسوت و مدافعین حرم بر سر مزار شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم حاضر شدند و ضمن بستن میثاقی مجدد با رهبری و پیمان بستن با خون شهداء بر سر مزار آنان فاتحه ایی خواندند.

سردار پاسدار دکتر حمیدی نصر در این باره گفت:شهدا که هدفشان استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است آمدیم که یادی از شهدا بکنیم و به انها بگوییم که راهتون ادامه خواهد داشت و پرچمی که برافراشتید هرگز به زمین گداشته نخواهد شد تا وقتی که به صاحب اصلیش که صاحب الزمان است داده شود*.

ما بعنوان سرباز ولایت فقیه بدون هر گونه تحزب گرایی همواره در راه اعتلای اسلام و نظام قدم خواهیم برداشت در واقع ما عمل گرا هستیم.

مهندس صالح راد مدیرکل ستادپیشکسوتان دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت استان در این دیدار گفت:امروز در معیت پاسداران و پیشکسوتان در کنار شهداء حضور پیدا کردیم که با رهبری میثاق بسته و با شهداء پیمان ببندیم که همواره در مسیر انان و پشت سر رهبری هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد گزندی به انقلاب و نظام از سوی دشمنان داخلی و خارجی برسد.

صالح راد گفت:یاد شهداء سرلوحه برنامه ها و اهداف ما خواهد بود و ما در خدمت خانواده های شهداء،جانبازان و ایثارگران خواهیم بود.بنده بعنوان خادم این عزیزان می باشم و در راه خدمت رسانی به خانواده های عزیزان حافظ امنیت نطام و کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

نبی نیسی/جنوب فردا

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=25066

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *