امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۳

فرماندار شهرستان ایذه

همه ما باید نسبت به این بیماری مسئولیت پذیر باشیم/ بیمارستان ایذه با کمبود امکانات مواجه است

ایذه- فرماندار شهرستان ایذه با تأکید بر مقابله جدی با شیوع ویروس کرونا، گفت: همه ما باید در قبال این بیماری مسولیت پذیر باشیم و تلاش کنیم سطح حساسیت مردم پایین نیاید تا مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار جنوب فردا از ایذه ، حسن نبوتی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان ایذه که با حضور دکتر محمد اسماعیل مطلق مشاور وزیر بهداشت در پیشگیری از کووید ۱۹ و دکتر محمد علوی معاون بهداشت برگزار شد، اظهار داشت : شهرستان ایذه با جمعیت بالغ بر ٢٠٠ هزار نفر فقط یک بیمارستان دارد و این بیمارستان با کمبود امکانات اولیه مواجه است.

رییس شورای سلامت شهرستان ایذه در ادامه‌ اظهار داشت: ما آماده همکاری لازم در جهت راه اندازی بیمارستان ٩۶ تختخوابه را داشته ایم و پیشنهاداتی را هم برای ساخت این بیمارستان ارائه دادیم.

نبوتی با انتقاد از کمبود نقدینگی در شبکه بهداشت و بیمارستان تصریح کرد: به شرکت های دارویی تجهیزات پزشکی و لوازم حفاظت فردی بدهکار بوده و نیازمند توجه ویژه دانشگاه و وزارت بهداشت هستیم.

فرماندار شهرستان ایذه از کمبود نیروی انسانی در بیمارستان شهرستان خبر داد و گفت :در چند وقت گذشته ١٠ تن از پرستاران این بیمارستان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از چرخه درمان خارج شدند و بیش از ١۵ تن از نیروهای درمانی در دو سه ماه گذشته باز نشسته شده اند که باعث اختلال در ارائه خدمات درمانی شده ایم.

نبوتی افزود: با توجه به حادثه خیز بودن محور دهدز به ایذه نیاز اضطراری به یک بیمارستان محلی یا مرکز درمان بستر در این منطقه داریم تا از حجم انتقال بیماران به شهر جلوگیری شود.

وی در پایان گفت:از تمامی اصناف شهرستان تقدیر میکنیم که ضمن تعطیلی یک هفته ای در ایام نوروز، در دوماه اخیر هم همکاری خوبی با ستاد مبارزه با کرونا داشتند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=28640

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *