امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۴

فرماندار شوشتر در جلسه شورای آموزش و پرورش:

هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست

jonoobfardanews.ir
فرماندار شهرستان شوشتر در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد و اختیار این موضوع کاملاً بر عهده خانواده‌ها است.

به گزارش جنوب فردا از شوشتر؛ مهندس حسین پنبه‌دانه‌پور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: در روزهای اخیر با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز از لحاظ ویروس کرونا، باید حداکثر احتیاط را در خصوص حفظ سلامت دانش‌آموزان به کار ببریم.

وی افزود: ضمن اینکه تمام تلاش‌ خود را برای ایجاد شرایط سالم و ایمن در محل مدارس انجام می‌دهیم، هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان در مدارس نداریم.، چرا که سلامت فرزندانمان بر هر مسئله دیگری اولویت دارد، ولی باید مسئله تعلیم و تربیت و تحصیل نیز مورد توجه باشد.

فرماندار شوشتر با اشاره به بکارگیری آموزش مجازی خاطرنشان کرد: سیستمی که در حال حاضر برای آموزش مطرح است، هم نوین و هم غیرمترقبه است که در خصوص آن چاره‌ای جز این روش نیست، چرا که نمی‌توان سلامت و تحصیل را فدای یکدیگر کرد، بلکه باید با شرایط جدید این دو موضوع مهم را مدنظر قرار دهیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شوشتر در خصوص مشکلات مالی در مدارس و همچنین اهمیت حفظ بهداشت در محیط آموزشی بیان داشت: معذوریت های مالی را در محیط های آموزشی می دانیم، بنابراین از خیرین بزرگوار شهرستان مانند همیشه طلب یاری می کنیم، که در حد توان برای تهیه مواد شوینده و حتی‌المقدور ماسک جهت استفاده در مدارس، مجموعه آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی اضافه کرد: بخشداران نیز دهیاران روستاها را مجاب کنند تا از اعتبارات دهیاری ها برای تامین ماسک و مواد شوینده مدارس در روستاها اقدام کنند.

مهندس پنبه‌دانه‌پور یادآور شد: مطمئناً نگرانی مدیران و آموزگاران در مدارس برای سلامت دانش‌آموزان در خصوص شیوع ویروس کرونا، کمتر از خانواده‌ها نیست و تلاش همه عزیزان بر ایجاد فضایی امن و سالم جهت حضور فرزندانمان در مدارس خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام ظاهری امام جمعه موقت، حجت الاسلام سبزی مدیر حوزه علمیه، اسکندری نیا شهردار، زنگنه رئیس شورای شهر شوشتر و برخی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.

شوشتر-مریم جلودارپور

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=23411

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *