امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۲

شناسه خبر:

ورود سپاه خوزستان برای تخلیه آب از شهر بندر امام خمینی/ تا ۲۴ساعت آینده ‌آب منازل و معابر ‌تخلیه می‌شود

jonoobfardanews.ir
فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به حضور سپاه در کنار مردمی که منازل آنان دچار آبگرفتگی شده است، گفت: علاوه بر توزیع غذای گرم از سوی گروه‌های جهادی، در حال نصب پمپ تخلیه آب ۸۰ اینچی هستیم. ‌

سردار حسن شاهوارپور اظهار داشت: آبگرفتگی شهر بندرامام خمینی(ره) وضعیت غیر معمول و اضطراری است، و آبگرفتگی به گونه‌ای بوده که خانه های مردم را آب گرفته است.

وی افزود: سپاه و گروه های جهادی بسیج در ساعات اولیه وارد منطقه شدند و یک بخشی از کار، امدادرسانی به مردمی بود که خانه‌هایشان آبگرفته بود، بعضی از خانه ها تخلیه شده و به مناطق امن منتقل شدند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج)خوزستان بیان کرد: کار دیگری در واقع گروه‌های جهادی و بسیج انجام دادند تهیه و پخش غذای گرم بین مردم و نیازهای اولیه آنانی که منازل را تخلیه نکرده بودند.

سردار شاهوارپور اظهار کرد: اقدام مهمی که سپاه استان خوزستان انجام داده است نصب تعداد زیادی پمپ‌های تخلیه آب در نقاط مختلف شهر بوده که بخشی از این پمپ ها توسط پتروشیمی‌ها و آب فاضلاب استان خوزستان تامین شده بود.

شاهوارپور تصریح کرد: هم اکنون در حال تخلیه آب شهر بندر امام خمینی هستیم، بخشی از آب شهر تخلیه شده است.

وی افزود: در حال نصب پمپ ۸۰ اینچی هستیم و انتظار می‌رود تا ۲۴ساعت آینده بخش عمده آب منازل و معابر بندرامام خمینی تخلیه می‌شود و باید به سمت نظافت معابر و منازل مردم توسط گروه های جهادی خواهیم رفت. با راه‌اندازی این دو دستگاه پمپ آب و هدایت آب با شکاف زمین در قسمت جنوب شهر سبب منازل تخلیه خواهد شد و آب معابر توسط تانکرها از سطح شهر جمع می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان افزود: سپاه در بندر امام خمینی تا رفع کامل مشکلات آبگرفتگی منازل و معابر مستقر است و هواشناسی بارندگی با سطح پایین برای روزهای آتی پیش‌بینی کرده است و اگر مواردی سپاه با تجهیزات در منطقه حضور فعال دارد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=25631

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *