امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۷

وضعیت سیاه کرونا در کیان ، خشایار ، شیخ بها و کوی علوی اهواز

jonoobfardanews.ir

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت : ۶۰ درصد بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته از چهار منطقه کیان، خشایار، شیخ بها و کوی علوی اهواز بودند لذا تیم‌های عملیاتی و انضباطی باید در این مناطق جدی‌تر عمل کنند.

ابتلا بالا کرونا در این چهار منطقه در حالیست که طبق اظهارات بازرسان ستاد کرونا ، این مناطق کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند و بسیاری از دستفروشان و مغازه ها در این مناطق فعالیت میکنند و مردم به راحتی در بازارها رفت و آمد دارند.

همچنین ابول نژادیان گفت : تعداد بستری‌های ناشی از کرونا در خوزستان تا روز ۲۶ بهمن گذشته روزانه ۱۸۹ نفر بود. این آمار در روز ۶ اسفند به ۲۶۴ نفر افزایش یافت و روز گذشته نیز ۲۳۲ نفر بستری داشتیم.

وی به آخرین آمار کرونا در خوزستان اشاره کرد و گفت : :۲ هفته پیش موارد بیماری ناشی از کرونا در خوزستان نسبت به هفته قبل آن ۷۴ درصد، بستری‌ها ۹۰ درصد و موارد فوتی ۴۵ درصد افزایش یافته بود اما در هفته گذشته موارد بیماری ۷۴ درصد، بستری ها ۹۰ درصد و موارد فوت ما در خوزستان به بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

ابول نژادیان افزود: در پیک دوم کرونا، تعداد بیماران کرونایی در خوزستان بسیار کم بود، ولی اکنون عمده بیماران کشور را داریم و وضعیت خطرناکی از این لحاظ در خوزستان حاکم است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=27594

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *