امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

۸ هزار برنامه مجازی فرهنگی در کرونا در استان برگزار شد، فرهنگ و هنر در کرونا تعطیل نشد، دین خود را به کرونا ادا کردیم

jonoobfardanews.ir

 

به گزارش خبرنگار جنوب فردا، محمد جوروند عصر امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان رازی اهواز به مناسبت روز پرستار اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا فعالیت های زیادی در حوزه کرونا در زمینه فرهنگ و هنر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن های وابسته برگزار شد.

وی افزود: از ابتدای شروع کرونا تاکنون ۸ هزار برنامه فرهنگی و هنری با موضوع کرونا در خوزستان به صورت مجازی برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: این برنامه ها شامل پویش های کرونایی و جشنواره های آنلاین فرهنگی و هنری برای تشویق مردم به ماندن در خانه و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی و تعطیل نشدن حوزه فرهنگ و هنر بود.

جوروند گفت: حوزه فرهنگ و هنر توانست سهم خود را در مقابله با کرونا ایفا کند اما کاری که پرستاران انجام می دهند ورای تقدیر است.

وی خطاب به پرستاران بیمارستان رازی، گفت: زحمتی که شما کشیدید مصداق تام و کامل خود را در ایام کرونا نشان داد که پرستار در احیا و نجات جان انسان چه نقش تعیین کننده ای می تواند داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که احیای جان انسان ها اجر معنوی دارد، حضرت زینب (س) را اسوه و اسطوره پرستاران دانست.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26089

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *