امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۴

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان خبر داد ؛

آغاز ثبت‌نام دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور

jonoobfardanews.ir
عارف کعبی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان خبرداد ؛ ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی آغاز شد .
به گزارش جنوب فردا عارف کعبی اظهار کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور در مقظع کارشناسی آغاز شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به  آدرس  reg.pnu.ac.ir  مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان با بیان اینکه متقاضیان می توانند تا ۱۰ آبان با مراجعه به سیستم گلستان و تکمیل فرآیند ثبت نام سال تحصیلی خود را آغاز کنند افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا مراحل ثبت نام به صورت کاملا مجازی و غیرحضوری است.

 

وی با اشاره به اینکه نحوه ورود به دانشگاه به دو روش انجام می شود اضافه کرد: روش اول بدین شکل است که متقاضی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل) وارد دانشگاه می شود و روش دوم از طریق شرکت در آزمون سراسری به دانشگاه وارد شود.

 

کعبی با بیان اینکه تسهیلات بسیار ویژه ای برای دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه پیام نور خوزستان در نظر گرفته شده است تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه این دانشگاه با بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات ویژه برای شهریه تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای دانشجویان با کارمزد زیر ۲ درصد در نظر گرفته شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان عنوان کرد: یکی از تسهیلات دیگری که برای دانشجویان در نظر گرفته شده این بوده که دانشجویان می توانند با پرداخت ۵۰ درصد شهریه ثابت مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید کلاس ها و آزمون های میان ترم به صورت کاملا غیرحضوری و از طریق بستر مجازی ویژه دانشگاه پیام نور خوزستان برگزار خواهند شد ابراز کرد: دانشگاه پیام نور خوزستان در طول سال تحصیلی ۹۸ و ۹۹ و همچنین ترم تابستانه سال ۹۹ یکی از دانشگاه برتر کشور در حوزه برگزاری کلاس های غیرحضوری بود.

 

کعبی دیگر تسهیلات این دانشگاه را بهره مندی دانشجویان از وام خرید گوشی، تبلت و لپ تاپ خواند و یاد آور شد: دانشجویان می توانند از وام ۲۰ میلیون تومانی خرید کالاهای هوشمند تحصیلی بهره مند شوند، بازپرداخت این وام حداکثر ۱۲ ماهه است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=24699

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *