امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳

حامیان مقتدایی در انتظار اعلام موضع وی/آرا حامیان مقتدایی به کدام سو خواهد رفت؟

jonoobfardanews.ir

 

جنوب فردا _ طرفداران دکترعبدالحسن مقتدایی نامزد رد صلاحیت شده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنان درانتظار اعلان مواضع وی برای گزینش نامزد اصلح دراین دوره از انتخابات هستند تا آرای خود را منقش به اسم یکی از نامزده های اصلح کرده و درصندوق رای اندازند.
دکتر عبدالحسن مقتدایی عصردیروز (شنبه) اولین بیانیه انتخاباتی خود را منتشرکرد و درآن ضمن قدردانی از ملت عزیزایران ، براساس تاکیدات #مقام_معظم_رهبری ، همه مردم را به شرکت گسترده درانتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
او دراین بیانیه فعلا اشاره ای به نامزده اصلح دراین دوره از انتخابات نکرده است اما شنیده ها حاکی است که ظرف روزهای آینده مواضع انتخاباتی خود را اعلان عمومی خواهد کرد.
به عقیده کارشناسان سیاسی سبد رای دکتر مقتدایی به ویژه دراستان های جنوبی کشور قابل ملاحظه است و نامزده های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نباید ازآن غافل شوند. آرای طرفداران مقتدایی دراستان خوزستان به تنهایی می تواند سرنوشت سیاسی هریک ازنامزدها را رقم زند این درحالی است که درسایراستان های جنوبی کشور نیز دارای طرفداران قابل ملاحظه ای است .
حامیان دکتر مقتدایی که با روحیات او بخوبی آشنا هستند با هدف کسب مزایای این دنیایی برگرد او حلقه نزده اند تا درصورت پیروزی وی در #کارزار_سیاسی به نوایی برسند❗
رابطه بین آنان دلی و اخلاقی است که با کنارگذاشتن مقتدایی از دایره خادمان ملت ، این حلقه را پاره نکرده و نمی کنند . آنان همچنان منتظر اعلان مواضع عبدالحسن هستند تا نامزد اصلح این دوره از انتخابات را برگزینند.
براساس ارزیابی های بعمل آمده تعداد ارای دکتر مقتدایی دراستان های جنوبی و نیز استان های همجوار خوزستان بالغ بر #۵_میلیون رای پیش بینی می شد. اگرخوش بینانه بنگریم حتی یک میلیون رای ماخوذه هم قادرخواهد بود سرنوشت سیاسی هریک از نامزدها را تعیین کند . امری که نامزدهای انتخاباتی نباید از آن غافل شوند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=11383

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *