امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶

راه اندازی معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خوزستان

jonoobfardanews.ir

معاونت فضای مجازی در صدا و سیمای مرکز خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش جنوب فردا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان با اعلام این خبر گفت : این معاونت در راستای اهمیت فضای مجازی و تحولات این عرصه در دنیای امروز و ضریب نفوذ این موضوع در سطح جهانی در صدا و سیمای مرکز خوزستان تشکیل شده است.

مسلم رحیمی مطالعه درباره ی تحولات فضای مجازی ملی و استانی ، برنامه ریزی جامع در خصوص حضور موثر در فضای مجازی ملی و استانی و طراحی برای آرایش جامع رسانه ای صدا و سیمای مرکز خوزستان در عرصه اینترنت و راه اندازی شبکه ی اجتماعی فراگیر را از وظایف این معاونت برشمرد.

وی ادامه داد : تلاش در جهت افزایش سواد سایبری و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی آحاد مردم ، خانواده ها و جوانان برای استفاده مطلوب از مواهب فضای مجازی و کاهش آسیب های اجتماعی این حوزه ، اخذ بازخورد دقیق و مستمر از کاربران درباره کارایی و اثر بخشی خدمات مرکز در عرصه های فضای مجازی و گسترش این خدمات به کاربران محیط با تاکید برکاربران نیروهای انقلابی در سطح استان از دیگر وظایف معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خوزستان است.

در حکم مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان ، سید مسعود موسوی والا به عنوان معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خوزستان منصوب شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=13698

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *