امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۳

ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی روابط عمومی های استان خوزستان برگزار میگردد

jonoobfardanews.ir

 

به گزارش جنوب فردا دبیرکل ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان اظهار کرد: از سال ۹۱ با مشورتی که با پیشکسوتان و مدیران روابط عمومی داشتیم قرار شد به جای برگزاری سمینارهای کشوری که معمولا در تهران برگزار می شود و گرفتن وقت و هزینه این سمینارها و کنفرانس ها را در استان داشته باشیم.

خسرو ممبینی موضوع ششمین کنفرانس تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان را ارتباطات، اشتغال و سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: امسال این موضوع را انتخاب کردیم تا به استان کمک کنیم چون روابط عمومی نقش دوگانه ای ایفا و علاوه بر حل مشکلات سازمان برای حل مشکلات مردم نیز اقدام می کند.

وی افزود: این سمینار ۲۶ بهمن ماه سال جاری با حضور اساتید کشوری حمید شکری خوانقاه و محسن مدحج برگزار می شود و کانون تبلیغاتی هدف دبیرخانه این سمینار است.

ممبینی گفت: از آغاز کار شورای سیاست گذاری برای برگزاری سمینار تشکیل شد و موضوع های مطرح شده در سمینار را در این کارگروه سیاست گذاری مورد بررسی قرار داده و در نهایت برای اجرایی شدن مصوب کرده ایم.

دبیرکل ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان ظرفیت این کنفرانس را ۳۰۰ نفر پیش بینی کرد و گفت: اکثر سازمان ها اعلام آمادگی کرده اند و تا قبل از برگزاری سمینار به صورت روزانه ثبت نام داریم؛ ضمن اینکه برای دانشجویان ۵۰ درصد تخفیف لحاظ شده است.

ممبینی با گرامیداشت یاد و خاطره عفت فتحی خبرنگار فقید خوزستانی تاکید کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خوزستان نیز به صورت رایگان امکان حضور در این سمینار را دارند.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=14411

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *