امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۷

ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه پی ریزی می شود

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا سید علی بلادیان دبیراجرایی و عضو کمیته علمی گفت: ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی می شود.

وی با بیان اینکه عمده ترین عامل توسعه انسانی است، افزود: روابط عمومی ها با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.

این کارشناس روابط عمومی عنوان کرد: علوم ارتباطات و دست اندکاران آن ،شریان های اطلاع رسانی و عامل همبستگی مخاطبان و سازمان ها به شمار می آیند.

وی ادامه داد: در این میان،روابط عمومی ها در جایگاه دستگاه ها و نهادهای ستادی و اجرایی در روند آگاهی رسانی و انسجام سازمانی، سهمی مهم و انکار ناپذیر دارند.

بلادیان گفت: برگزاری کنفرانس های سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان از یک سو محل ظهور و سنجش استعداد های نهفته و آشکاراین مجموعه عظیم ارتباطی است و از سوی دیگر بیانگر روح پرورش و تولید علم و میزان انسجام و همبستگی برای سازمان های جامعه هدف می باشد.

وی افزود: برهمین اساس کمیته علمی ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان با درک صحیح از شرایط موجود ، موقعیت ها ، فرصت ها و ظرفیت های عظیم نیروی انسانی متعهد و متخصص برای اشتغال و پتانسیل بالای سرمایه گذاری در این استان و با مشورت از صاحبنظران، پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط عمومی در استان و‌کشور و‌در راستای منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهوری درخصوص اشتغال جوانان این استان و بالفعل کردن فرصت های کلان سرمایه گذاری آن، لذا عنوان این کنفرانس را ارتباطات ، اشتغال و سرمایه گذاری نام گذاری نمود و با دعوت از جناب آقای دکتر حمید شکری خانقاه نویسنده، پژوهشگر و یکی از برترین چهره های علمی در مراکز دانشگاهی که سالیان متعدد در عرصه روابط عمومی ها حضور داشته و ازپیشکسوتان و فعالان روابط عمومی کشور بوده ونیز سخنرانی صدها کنفراس ملی و بین المللی، را در کارنامه درخشان خود دارد و همیشه برای علاقمندان به علوم ارتباطات و روابط عمومی های کشور منشا اثربوده اندرا بعنوان سخنران علمی، تخصصی کنفرانس دعوت نموده است.

دبیراجرایی و عضو کمیته علمی گفت: همچنین از مهندس محسن مدحج استاد دانشگاه که از کارآفرینان و صاحبنظران در زمینه سرمایه گذاری در استان خوزستان می باشد را جهت سخنرانی در کارگاه آموزشی ، کاربردی دعوت بعمل آمده است.

این کارشناس در پایان افزود: امیدواریم این کنفراس آموزشی تخصصی برای شمامشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با الهام از هم افزایی ، هم اندیشی ، همسویی ،همگرایی و با ابتکار و امید، قانونمند ، هدفمند و هوشمند ؛ ضمن حفظ مصالح سازمان ها و منافع استان در جهت انجام رسالت خطیر و خیره کننده ، بتوانیداهداف عالی را پی گرفته و تعالی بخش سطح دانش فردی و سازمانی علاقمندان به روابط عمومی باشید و با تلاش های شبانه روزی اعضای محترم شورای عالی سیاستگزاری ، کارگروه ها و‌کمیته های مختلف حمایت سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی امیدواریم بتوانیم در این کنفرانس راهبردهای فکری و‌حمایتی ، اندیشه های پویا و عملی ، ایده های کاربردی و اجرایی را بعنوان روابط عمومی های استان خوزستان برای تمامی مدیران عالی ،کارشناسان ارشد و برنامه ریزان و‌متولیان اصلی در حوزه های ارتباطات ، اشتغال و سرمایه گذاری در استان خوزستان فراهم بیاوریم .

شایان ذکر است ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی ، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان با حضور پیشکسوتان ، مدیران ، کارشناسان ، دانشجویان ، و فعالان روابط عمومی های استان خوزستان در ۲۶ بهمن ماه ۹۶ برگزار گردید
امیدواریم برگزاری چنین کنفرانس هایی بتوانند راهبرد های فکری و حمایتی برای ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری در استان باشد

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=14474

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *