امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲

مدیرعامل شستا خبر داد : همه ارز صادراتی خود را در سامانه نیما عرضه کرده ایم

jonoobfardanews.ir

 

به گزارش جنوب فردا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) مهندس مرتضی لطفی درجریان بازدید از خبرگزاری فارس بمناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت جایگاه رفیع شهدای دولت گفت: صادرات شستا پارسال معادل با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بود و امسال پیش بینی‌ها قریب به حجم دو میلیارد دلار است که در این روزها همه درآمدهای ارزی کسب شده در بازار توافقی ارز عرضه شده است.
مدیرعامل شستا افزود : ادغام شرکت‌های شستا، هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌گذاری غدیر هم اکنون کلید خورده و در انتظار امضای وزرای نفت و کار است.
وی از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی میان شستا و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برای تسهیل در فرایند ادغام این سه مجموعه سرمایه‌گذاری سخن گفت و افزود: تقریباً پیش نویس تفاهم نامه‌ای پیرامون این موضوع تهیه شده که امید می‌رود، دکترمحسنی بندپی ، سرپرست وزارت تعاون و کارو رفاه اجتماعی ومهندس بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به زودی آن را امضا کنند. مهندس لطفی در مورد تمایل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها برای خرید سهام شرکت‌های پتروشیمی وابسته به سرمایه‌گذاری غدیر و گسترش نفت و گاز پارسیان تصریح کرد: مقرر شده تمام کسانی که در حوزه پتروشیمی حصور دارند، در این فرایند مشارکت داشته باشند، منتهی بررسی بر سر تعامل صندوق بازنشستگی و سرمایه‌گذاری غدیر ادامه دارد.
مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه شفافیت و پاسخگویی در شستا نهادینه شده است تصریح کرد خبرگزاری فارس با تلاش صادقانه نیروهای جوان و با انگیزه و سرلوحه قراردادن صداقت ، بیطرفی و توجه به منافع ملی و مردم بیش از پیش موفق باشد .

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15035

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *