امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳

شناسه خبر:

آیین تجلیل از ۶۱ نفر از بازنشستگان شیلات خوزستان در اهواز برگزار شد

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا به نقل از روابط عمومی شیلات خورستان، دکتر خون میرزایی، مدیر کل شیلات خوزستان در این مراسم که با حضور جمعی از بازنشستگان این اداره برگزار شد، گفت : بازنشستگی مطلق، عملا برای ما معنا ندارد، اما دوران بازنشستگی، فرصتی برای پرداختن به کارهای نیک و معروفی است که باید در گذشته انجام می‌دادیم ولی مشغله کاری اجازه این کار را نمی داد.

دکتر نبی اله خون میرزایی اظهار کرد: اینکه امروز خدمت بازنشستگان عزیز شیلات خوزستان هستیم، مایه سربلندی و افتخار است، تا ارادت خود را به این تلاشگران نشان دهیم.

مدیرکل شیلات خوزستان گفت : طی ۶ماه سال گذشته، امروز ، بهترین روز برای ما بود، چرا که فرصت تجدید دیدار و ارج نهادن به تلاش های خالصانه عزیزان بازنشسته مهیا شد.

خون میرزایی با بیان اینکه جایگاه همکاران بازنشسته، نه تنها مثل قبل نیست، بلکه بالاتراز قبل می باشد، افزود :موظف هستیم فرهنگ احترام را در سیستم نهادینه کنیم، تا زنجیره ارتباط ما در سیستم گسسته نشود.

وی اظهار امیدواری کرد بستری فراهم شود تا همکاری با بازنشستگان ادامه یافته و ضمن دیدار ماهانه بازنشستگان با همکاران، از تجربیات آنها برای بهبود هر چه بهتر کارها استفاده شود .

مدیر کل شیلات خوزستان افزود: یکی از اقدامات مهمی که باید قبلا انجام می شد ولی همچنان معلق مانده، راه اندازی تعاونی مصرف کارکنان و بازنشستگان شیلات خوزستان است و اینکه هنوز این کار به سرانجام نرسیده ضعف کاری ما بوده است.

وی افزود : همکارانی که بازنشسته می شوند، توانمندی های بالایی دارند که می توانند در زمینه احداث شرکت‌های مشاوره ای، خدمات شیلاتی را انجام دهند و تجربیات گرانبهای خود را به دیگران انتقال دهند.

مهندس افتخاری نسب، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات خوزستان نیز با بیان اینکه مدیر کل شیلات استان تاکید زیادی بر تکریم بازنشستگان داشته اند، افزود: قرار بود در این مراسم از ‌۶۱ بازنشسته گرانقدر سال‌های ۹۴تا ۹۶ شیلات استان تجلیل شود، که به دلیل گرمای هوا و دور بودن مسیر، این مراسم با حضور ۱۵ همکار بازنشسته شیلات اهواز برگزار شده است.

افتخاری نسب خطاب به بازنشستگان حاضر در این برنامه گفت : شما سرمایه های اصلی شیلات خوزستان هستید و دکتر خون میرزایی تاکید کردند که برای ارائه هر چه بیشتر و بهتر خدمات رفاهی، اعضای هیات مدیره تعاونی مصرف شیلات خوزستان که بزودی راه اندازی می شود، از بینشما عزیزان انتخاب شوند.

وی افزود: تلاش ما این است که راه اندازی تعاونی مصرف شیلات استان، امسال به اتمام برسد و همه عزیزان عضو این تعاونی مصرف بشوند و برنامه های زیادی برای آن داریم.

گفتنی است درپایان این مراسم ، بازنشستگان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان از بازنشستگان حاضر در این مراسم، با اهدا لوح سپاس و هدایا ، تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15047

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *