امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱

استاندار خوزستان:گروه ملی را به سمت تولید میبریم

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا استاندار خوزستان با حضور در گروه ملی صنعتی فولاد ایران در جمع کارگران این مجتمع فولادی گفت: کنار کارگران و شرکت هستیم تا آن را از به گِل نشستن در آوریم و به سمت تولید ببریم.

دکتر شریعتی گفت :از کارگران می خواهم به تجمعات خود پایان داده* و تولید را آغاز کنند، ما نیز تضمین می‌دهیم مواد اولیه به سرعت به کارخانه برسد و اجازه ندهیم کارخانه از حرکت باز ایستد.

وی افزود:قسط نخست گروه ملی به مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریال روز دوشنبه هفته جاری به خصوصی سازی پرداخت شد و متولی گروه ملی بر فولاد اکسین با پرداخت قسط نخست به طور رسمی و قانون تثبیت شد و اقساط بعدی را در سال‌های آتی پرداخت می کنیم.

شریعتی با اشاره به اینکه گروه ملی باید به استقلال برسد و روی پای خود بایستد بیان کرد: باید گروه ملی را به شرکتی تبدیل کنیم که خواهان داشته باشد* و بعد تصمیم بگیریم آیا آن را به فولاد خوزستان بدهیم یا خیر

“تشکیل هیاتی برای رسیدگی به کارگران بازداشتی”

وی در پاسخ به کارگران حاضر در سالن درباره وضعیت کارگران بازداشتی بیان کرد:هیاتی به ریاست دادستان اهواز شامل مدیرکل صنعت، معدن تجارت، مدیرکل کار، رفاه و تعاون اجتماعی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران و چند نماینده کارگران تشکیل گردد و همه مسایل همین امروز مطرح شوند.
شریعتی بیان کرد: آنچه در این هیات مصوب شود نظر شورای تامین خواهد بود و تمامی اختیارات خود را به دادستان اهواز در این هیات تفویض می‌کنم لذا هر نظری که وی بدهد نظر من خواهد بود.

منبع : ایرنا

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15201

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *